ارسال به دیگران پرینت

من با لواشک ترش کیوی در سال گذشته سرمایه خود را دو برابر کردم

سرمایه گذاری در ترشی جات به خصوص در سالیان اخیر به واسطه محبوبیت و از طرفی کیفیت بالای این محصول سبب سود دهی و موفقیت افراد زیادی شده است و خوشبختانه این امر سبب رونق اقتصادی کشومان نیز شده است.

من با لواشک ترش کیوی در سال گذشته سرمایه خود را دو برابر کردم

سرمایه گذاری در ترشی جات به خصوص در سالیان اخیر به واسطه محبوبیت و از طرفی کیفیت بالای این محصول سبب سود دهی و موفقیت افراد زیادی شده است و خوشبختانه این امر سبب رونق اقتصادی کشومان نیز شده است.

لواشک ترش

از ترکیب چند میوه در کنار هم می توان لواشک ترش با سس مخصوص درست کرد که مناسب کودکان است. سعی کنید اول میوه هایی مثل هلو، زردآلو، آلو و سیب را خوب بشوئید تا میکروبها از بین برود.

دستور تهیه آن مانند دیگر لواشکها بسیار آسان است و اگر در خانه میوه فصلی درحال خراب شدن داریم را می توانیم از آن لواشک درست کنیم. درست کردن سس ترش با شیرین کمی فرق می کند.

در سس ترش آب انار و آب زرشک و نمک می ریزیم، ولی در سس مخصوص از آب آلو استفاده می کنیم و کمی شکر به آن به همراه زعفران اضافه کرده و به لواشکی که از قبل با میوه های زرد درست کرده ایم آغشته می کنیم.

4-1

لواشک خانگی

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از لواشک خانگی نمکی خوشتان می آید می توانید مقدار نمک نیز به آن اضافه کنید و یا بر عکس اگر طعم شیرین یک لواشک را بیشتر دوست دارید می توانید به مقدار مناسبی شکر درون آن بریزید.

البته باید بگوییم که ترشی و یا شیرینی یک لواشک بسیار بستگی به نوع میوه ای که انتخاب می کنید نیز دارد میوه هایی که در کل شیرین یا ترش هستند در هنگام تبدیل آن به لواشک همان طعم را می گیرند. پس از گذشتن از این مراحل مایع به دست آمده را بر روی ظرفی مناسب قرار بریزید تا خشک و سفت شود.

4-2

لواشک کیوی

هر فصلی از سال میوه های خاص خود را دارد و فصل زمستان هم با میوه هایی مثل پرتقال و کیوی معروف است. این میوه ها علاوه بر مصرف به صورت تازه در مدلهای خشک شده، اسموتی و لواشک هم مصرف بالایی دارند و دارای طرفداران زیادی هستند.

لواشکها همیشه یکی از پر طرفدارترین تنقلات در بین کودکان و بزرگسالان بوده اند که علاوه بر اینکه ضررهای تنقلاتی مثل چیپس و پفک را ندارند دارای خواص میوه هایی که برای تهیه هر لواشک مصرف شده اند هم می باشند. لواشک کیوی و پرتقال هم یکی از خوشمزه ترین انواع لواشک هستند که علاوه بر طعم خوبی که دارند بسیار خوشرنگ هم می باشند و به راحتی می توان آنها را در منزل تهیه کرد.

اسموتیها هم که چند سالی است بسیار پر طرفدار شده اند و به عنوان یک نوشیدنی خنک در فصلهای گرم سال بسیار دلچسب و گوارا هستند. با توجه به اینکه میوه های زمستانی را در سردخانه ها برای استفاده در فصلهای گرم نگهداری می کنند به همین خاطر در تابستان به صورت آبمیوه و یخمک و اسموتی به مردم عرضه می شوند.

4-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه