ارسال به دیگران پرینت

من به آسانی توانستم ثروتمند شوم

بر خلاف باوری که اکثر افراد فقیر دارند ثروتمند شدن بسیار ساده می باشد و من توانستم با کمی تلاش در حوزه سنگ بدرخشم و سود خوبی در این حوزه کسب کنم.

من به آسانی توانستم ثروتمند شوم

بر خلاف باوری که اکثر افراد فقیر دارند ثروتمند شدن بسیار ساده می باشد و من توانستم با کمی تلاش در حوزه سنگ بدرخشم و سود خوبی در این حوزه کسب کنم.

سنگ باریت

امروزه با توجه به اینکه در بازار خرید و فروش سنگ‌های قیمتی مانند باریت، تقلب زیاد شده است؛ بنابراین باید در زمان خریداری سنگ باریت توجه زیادی شود.

از مواردی که می‌توان برای آنالیز سنگ‌های باریت اصل از تقلبی به آن اشاره کرد، شامل رنگ روشن، عدم حلالیت در اسید، شکل کریستال، مدل شکاف‌ها و وزن مخصوص این سنگ می‌باشد، سنگ‌های باریت با کیفیت و اصل، قیمت بالاتری در بازارهای جهانی دارند. در زمان خرید سنگ باریت باید به نکاتی از جمله قرار ندادن سنگ در معرض رطوبت و آب، خودداری از حمل‌ونقل غیراستاندارد، نگهداری از کیسه‌های حاوی باریت در مکان خشک و خنک، استفاده از تهویه مناسب، اطمینان از بسته بودن درب کیسه‌های باریت، توجه نمود.

با توجه به مزیت‌های بسیار و اشکال گوناگون سنگ باریت، قیمت خرید آن در بازارهای جهانی بسته به درجه خلوص و مقدار مصرفی متفاوت است. سنگ‌های باریت با قیمت ارزان می‌توانند تقلبی باشند و یا اینکه در فرایندهای فراوری این سنگ مواد ناخالص بی کیفیت اضافه شده باشد.

برخی مدیران شرکت‌های فراوری و پخش سنگ‌های قیمتی برای اینکه فروش بالایی از سنگ‌ها داشته باشند و بتوانند درآمد زیادی کسب کنند، سنگ‌های باریت تقلبی ایجاد می‌کنند که فقط افراد ماهر و باتجربه در زمینه سنگ شناسی می‌توانند، سنگ‌های تقلبی را از اصل افتراق دهند.

9-1

سنگ چینی

در حقیقت خرید سنگ چینی الیگودرز به روش های مختلفی انجام می شود. وجود رنگ سبز در این سنگها بیشتر توسط ذرات کلریت به وجود می آیند. میزان جذب آب در سنگهای چینی معمولا از 1درصد هم کمتر است. میزان مقاومت این سنگ ها بین 19 تا 140 مگاپاسکال می باشد که فشار متوسط آن نزدیک به 110 می باشد. مقاومت خمشی این سنگ از 6 تا 15 و مقاومت کششی آن نزدیک به 4 مگاپاسکال خواهد بود. افراد زیادی سنگ چینی را هم در داخل و هم در خارج ساختمان استفاده می کنند به این دلیل که دارای جذابیت و مقاومت زیادی بوده و میزان جذب دوغاب در آن همانند سنگ تراورتن و گرانیت است.

در بازار داخلی فروش سنگ پله چینی الیگودرز در کیفیت ها و تعداد زیادی قابل عرضه هستند. اگر توجه کرده باشید از سنگ پله چینی برای ساختمان های قدیمی گرمسیری استفاده شده است که معمولا بیشتر از رنگ های روشن برای آن استفاده می کنند تا گرمای زیادی جذب آن نشود. اگر به مزایای سنگ چینی توجهی داشته باشید متوجه می شوید که این سنگ می تواند رقابت خوبی با سایر سنگها داشته باشد. انتخاب این سنگ بیشتر به این خاطر است که می تواند رنگ سفید یخ را تداعی کند. این سنگها به دلیل اینکه در سال های زیادی بتوانند ماندگاری داشته باشند باید ضخامت آن ها حداقل 8 سانتی متر باشد.

9-2

سنگ ساختمان

یکی از متنوع ترین و پر مصرف ترین مصالحی که در مکانهای مختلف ساختمانی و برای کاربردهای گوناگون مصرف می شوند، سنگ ساختمان است که جزو معروف ترین نمونه های موجود در جهان می باشند که با توجه به کیفیت و ویژگیهای به خصوصی که دارند، از آنها در صنایع مختلف استفاده می کنند.

اگر می خواهید زیبا ترین فضا و نما را برای ساختمان خود ایجاد کنید، سنگ تراورتن یکی از بهترین گزینه ها است زیرا این سنگها از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند که زیبایی فوق العاده ای به محیط می بخشند.

همانطور که گفته شد، سنگها دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی هستند که قابل استفاده در مناطق مختلف ساختمانی و در هر شرایطی است که آنها را به یکی از پر مصرف ترین انواع مصالح در جهان تبدیل کرده است.

بهترین نمونه های موجود در جهان است که در طرحها و رنگهای متنوعی تولید می شوند.

 

9-3

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه