ارسال به دیگران پرینت

من باکار در حوزه انجیر از شر بی پولی خلاص شدم

شاید برایتان جالب باشد بگویم محصول انجیر توانست من را از رفتن به زندان نجات دهد، اگر می پرسید چگونه؟ باید بگویم کسب و کار خود را تغییر دادم و خرید و فروش این محصول را آغاز کردم و توانستم پول زیادی را بدست آورم.

من باکار در حوزه انجیر از شر بی پولی خلاص شدم

شاید برایتان جالب باشد بگویم محصول انجیر توانست من را از رفتن به زندان نجات دهد، اگر می پرسید چگونه؟ باید بگویم کسب و کار خود را تغییر دادم و خرید و فروش این محصول را آغاز کردم و توانستم پول زیادی را بدست آورم.

آب انجیرخشک

بهترین زمان برای اثر گذاری انجیر خشک در زمان ناشتا می باشد زیرا معده خالی توان جذب تمام ویتامینها را به خوبی دارد و زودتر اثر می کند به گونه ای که اگر چهل روز آب انجیر خشک را در وعده ناشتا مصرف نمایید می تواند بسیاری از بیماریها را برطرف کند ولی مصرف انجیر خشک برای برخی از افراد خوب نیست همچون افرادی که قند دارند زیرا مقدار قند این میوه در حالت خشک افزایش می یابد که خوردن زیاد این محصول موجب افزایش قند خون خواهد شد همچنین اگر کبد شما ضعیف است بهتر است انجیر را همراه با گردو مصرف نمایید.

همانگونه که انجیر برای سلامتی بسیار مفید است زیاده روی در مصرف آن موجب معده درد همچنین جلوگیری از جذب کلسیم توسط بدن شود و اگر زیاد خورده شود ممکن است موجب خونریزی در مقعد یا واژینال شود.

7-1

انجیر تازه

انجیر‌ها یا فیکوس‌ها از خانواده بزرگ Moraceae و از درختان خزان‌دار نیمه گرمسیری یا گرمسیریهستند. در دنیا بیش از ۶۰۰ گونه انجیر تازه وجود دارد که حدود ۱۰۰ گونه از آن‌ها، میوه‌دار هستند و ارزش غذایی و تجاری دارند. انجیر‌ها ممکن است به صورت درختچه یا درختان بزرگ در طبیعت دیده شوند. ساقه‌های درختان انجیر بسیار تنومند و محکم به رنگ سفید است. برگ‌های پهن این درختان دارای سه تا پنج لوب است که برخی گونه‌ها برگ‌های پهن، چرمی و بدون لوب و بریدگی دارند.

 انجیر میوه‌های کاذب یا به اصطلاح علمی میوه سیکونیوم تولید می‌کند. این بدان معناست که روی میوه یک نهنج توخالی حاوی گل‌های کوچک وجود دارد که به دیواره درونی میوه متصل هستند. در این گل تخمدان‌های گل ماده پس از لقاح به فندقه‌های تک دانه داخل میوه تبدیل می‌شوند.

صد‌ها گونه انجیر در دنیا وجود دارد. برخی از آن‌ها درختان بزرگی می‌شوند و برخی دیگر به صورت درختچه رشد می‌کنند. بسیاری از ارقام با هوای گرم و مرطوب سازگاری دارند و برخی در مناطق سرد و کوهستانی نیز به خوبی به ثمر می‌نشینند.

7-2

انجیر خشک ترک

میوه ای از اطراف مدیترانه، شیرین و بسیار مقوی، کم کالری و فاقد چربی به نام انجیر موضوع اصلی مقاله ماست. کمتر کسی پیدا می شود به این میوه علاقه نداشته باشد. در بین علاقه مندان به این میوه، انجیر خشک ترک سهم بیشتری به خود اختصاص داده است. انجیر خشک میوه ای بسیار مقوی و سرشار از کلسیم، آهن و پتاسیم و فاقد هرگونه چربی است. همچنین انجیرهای خشک را می توان دارای ویتامین های A، B1،B2 دانست. انجیرهای خشک به دلیل کالری کم یک میان وعده مناسب برای افرادی است که در حال کم کردن وزنشان هستند. در این مقاله از اسنپ مارکت شما را با خواص انجیر اما خشک شده آشنا می‌کنیم.

انجیر خشک برای برخی از افراد ممکن است حساسیت ایجاد نماید پس بهتر است انجیر خشک را به اندازه مصرف نمایید که دچار عوارض نشوید طبع انجیر خشک گرم و تر است که با توجه به طبعی که دارید می توانید با مصلح آن مصرف نمایید تا در بدنتان ایجاد مشکل نکند.

7-3

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه