ارسال به دیگران پرینت

وام مسکن | وام مسکن مجردها | مبلغ وام مسکن مجردها

خوش خبری برای مجردها | به مجردها چقدر وام مسکن تعلق میگیرد ؟

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز با قیمت‌های ۱۰۳ هزار و ۴۰۰ و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود

خوش خبری برای مجردها | به مجردها چقدر وام مسکن تعلق میگیرد ؟

متاهل‌های ساکن تهران که دو هفته قبل می توانستند با پرداخت بیش از ۹۵ میلیون تومان نسبت به خرید اوراق تسهیلات مسکن اقدام کنند، اکنون برای خرید این اوراق باید بیش از ۹۸ میلیون تومان بپردازند.

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۳۰۰ تومان، در اردیبهشت ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان و در خرداد ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

هر برگ اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان، در مرداد سال گذشته ۱۰۵ هزار تومان و در شهریور سال گذشته ۱۰۲ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

این اوراق در ماه مهر سال گذشته ۱۰۴ هزار و ۱۰۰ تومان، در آبان‌ماه ۱۰۳ هزار تومان و آذرماه ۱۰۲ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشتند.

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز با قیمت‌های ۱۰۳ هزار و ۴۰۰ و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود. این اوراق در سال جاری ۱۰۳ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس همین قیمت نوشته شده است.

بر این اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۰۳ هزار و ۱۰۰ تومانی، ۴۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۶ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۵۷ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۸۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۶ میلیون و ۴۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۸ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و با توجه به اینکه مجردها باید ۳۲۰ و متاهل‌های ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۳۲ میلیون و ۹۹۲ و متاهل‌ها نیز باید۶۵ میلیون و۹۸۴ هزار تومان پرداخت کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه