ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | واریز حقوق بازنشستگان

معوقه افزایش حقوق بازنشستگان امشب واریز میشود | پرداخت دو ماه مهر و آبان، همزمان به حساب حقوق کارمندان و بازنشستگان

واریز ۲ ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان امشب | پرداخت دو ماه مهر و آبان، همزمان به حساب حقوق کارمندان و بازنشستگان

 معوقه افزایش حقوق بازنشستگان امشب واریز میشود | پرداخت دو ماه مهر و آبان، همزمان به حساب حقوق کارمندان و بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حقوق‌های جدید به حساب کارمندان و بازنشستگان به اضافه معوقات واریز می‌شود.

در پی تأیید مصوبه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان‌ماه، حقوق افزایش‌یافته دریافت می‌کنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود.

کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود

ابلاغ قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان توسط رئیسی

ایرنا/رئیس جمهور «قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را که در جلسه علنی روز یکشنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

اوایل شهریورماه ۱۴۰۱ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از بررسی ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دولت برای دومین بار در سال جاری خبر داده بود.

 از اعلام این موضوع لایحه «متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» که به پیشنهاد سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه با قید دو فوریت در جلسه ششم مهرماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت وزیران رسیده بوده، یازدهم مهرماه با امضای رئیس جمهور برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارایه شده بود.

این لایحه پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از سوی شورای نگهبان نیز تأیید شد.

قانون افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

بر این اساس سخنگوی شورای نگهبان، چهاردهم آبان ماه از تایید مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان خبر داد.

سید عباس حسینی، از اجرایی شدن افزایش حقوق مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و اظهار کرد: با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در بانک‌های دولتی از تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵، فاصله قابل توجهی بین حقوق کارکنان شاغل در بانک‌های دولتی و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها ایجاد شد.

وی افزود: با وجود درخواست‌های متعدد بازنشستگان این بانک‌ها برای تطبیق حقوق همانند شاغلین از همان تاریخ، به دلیل زمان‌بر شدن اخذ مجوزهای قانونی لازم، دستور تطبیق حقوق مستمری بازنشستگان، از کار افتادگان و وظیفه‌بگیران بانک‌های عضو صندوق مذکور در آذر ماه سال ۱۳۹۸ توسط این وزارت صادر شد.معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: با صدور این مجوز، حقوق جدید مستمری‌بگیران ۷ بانک دولتی و ۴ بانک خصوصی‌شده با عنوان حقوق متناسب‌سازی تعیین و مابه التفاوت ناشی از آن از تاریخ ۱۳۹۸/۱/۱ محاسبه و به مشمولین پرداخت شد.

حسینی تصریح کرد: علیرغم انجام متناسب‌سازی مذکور، تفاوت در تاریخ تطبیق کارکنان شاغل و بازنشستگان این بانک‌ها (شاغلین ۱۳۹۵/۱۱/۱ و بازنشستگان ۱۳۹۸/۱۱/۱) منجر به نارضایتی مستمری‌بگیران مشمول و انعکاس موضوع به مراجع ذیربط شد که به رغم تعداد درخواست‌ها و پیگیری‌ها، موضوع بی‌نتیجه مانده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اهمیت توجه به وضعیت معیشت آحاد جامعه به ویژه بازنشستگان و با نظر موافقت این وزارتخانه، بررسی مجدد درخواست این مستمری‌بگیران مبنی بر انجام افزایش حقوق همانند شاغلین از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱ در دستور کار قرار گرفت و با توجه به رویکرد حمایتی دولت سیزدهم، انجام این مهم با اخذ مجوز هیأت امنا و در مرحله بعد مجمع عمومی صندوق یادشده عملی شد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: برای اجرایی شدن این متناسب‌سازی جلسات متعدد در سطح وزارت اقتصاد و صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها برگزار شده و پس از انجام محاسبات لازم توسط بانک‌ها، محاسبات توسط صندوق کنترل و در صورت تأیید، مجوز پرداخت صادر می‌شود.

حسینی بیان کرد: با اجرای این متناسب‌سازی، مابه التفاوت ناشی از ۲۶ ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت خواهد شد.

وی تشریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، فرآیند کنترل محاسبات مربوط به بانک‌های ملت، تجارت، توسعه صادرات و قرض‌الحسنه مهر پایان یافته و مجوز پرداخت مبالغ مابه التفاوت ناشی از این متناسب‌سازی برای بانک‌های مذکور صادر شده است. قطع به یقین، پرداخت مابه التفاوت به سایر مستمری‌بگیران مشمول نیز به محض نهایی‌سازی محاسبات توسط بانک ذیربط و تأیید محاسبات توسط صندوق مذکور، صورت خواهد پذیرفت.

منبع : فردا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ش ارسالی در

      انقدر الکی و بدون سند و مدرک در بوق و کرنا کرده اند که تا به دست بازنشسته های مادر مرده برسد و قیمت اجناس را حداقل پنجاه مرتبه یعنی با هر بار اعلام کردن اضافه شدن حقوق کارمندان و با زن نشسته ها به قیمت اجناس افزوده اند ..بنابر این از عزیزان مسیول خواستاریم که تا قبل از مشخص شدن و تعییندتکلیف شدنشان از اعلام ان خبر خودداری فرمایید ....

    • محمد ارسالی در

      تا نکنی در جوال نگویی ۲۴ افتاد حالا

    • تنها ارسالی در

      ایریپ قراربود حالا بدید رفت برای ماه بعد

    • مهتاب ارسالی در

      پس تامین اجتماعی خسیس چرا موقعات رو پرداخت نمیکنه..کاش میشد بیمه رو عوض کنم

    • ناشناس ارسالی در

      معوقات پرداخت نمیشه دروغه دروغ بسته دیگه باباجان

    • باران ارسالی در

      سلام. مستمری بگیر لشکری هستم. حقوق آبان به حساب واریز شده، بدون معوقه مهر ماه

      • ناشناس ارسالی در

        سلام. حقوقتون مثل قبل واریز شد یا اضافه هم شده بود؟ منظورم اینه اون اضافه حقوق حدود یک ملیون و سیصد اضافه شده بود یا نه؟

    • ناشناس ارسالی در

      سپاس فراوان

      • ناشناس ارسالی در

        دروغ گو ها کی اضافه شده آخه ۴۵۰۰ اجاره میدم ۵۸۰۰ حقوقمه انصافتون کجا رفته


    • علی ارسالی در

      قرار بود ابان پرداخت شه رفت اذر؟

    • حسین مرادنادری ارسالی در

      سلام پس ماتامین اجتماعی چی لشکری کشور اضافه گردید خیلی خوب ماهم اضافه کنید

    • م ارسالی در

      اینکه یک دورغ خیلی بزرگه که گفتین پس چرا مال ما رو واریز نکردند. کم خوردند این یکیش هم روش بس کنید تورخدا سعی کنید مردم حرفهای شما رو باور کنند .

      • ناشناس ارسالی در

        تا نخورده نباید شکر کرد مال کشوری ک هنوز پرداخت نشده
        انسانها به امید زنده هستن
        الهی آمین

    • ناشناس ارسالی در

      این خبرگزاری خیلیعالیه و درست ولی پول مارو ندادند

    • محمدرضا ارسالی در

      چرا دو پهلو حرف میزنین؟؟؟!!! آخرش از این ماه اضافه ها رو میدن یا از آذرماه؟؟؟ این چه نوع خبررسانیه؟؟؟ اول میگن از این ماه دو سطر پایینترش میگن از آذرماه. سربه سر ملت و بازنشسته نذارین. از ما گفتن!!!!!!!!!!

    • به نام خدا ارسالی در

      سلام.چندروزه که بچم دلش گوشت کشیده اما توانم نرسید براش بگیرم.امشب گفت هوس گوشت کردم سرم رفت پایین از خجالت.

      • دست وپا شکسته ارسالی در

        😌فقط باید گریست وبه این مسئولین تاسف خورد

    • مریم حسنی دارستانی ارسالی در

      معوقه مستمری ها واریز نشد ک پس چرا میگفتن واریز میشه آبانماه!!

    • ناشناس ارسالی در

      کشوری که واریز نشده از دیشب منتظریم فقط لشکری واریز شده کارتم صفر شده باب بچه داریم خسته شدم خدایا

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ بس کنید

    • ناشناس ارسالی در

      بازم اعلام کردن آذر ماه معوقه‌را می پردازن ترا خدا با این کار فقط قیمت ها بالا می‌رود

    • kp ارسالی در

      واقعا چرا هر روز الکی میگید که حقوقها واریز شد یا سهام عدالت واریز شد

    • ناشناس ارسالی در

      ای‌وای‌بر‌ما‌ملت‌ایران‌دروغگوها‌حروم‌خورها‌چه‌میکنید‌با‌مردم‌ایران‌.بس‌کنید‌.

    • عباس ارسالی در

      واقعا خسته نباشید نماینده های میلی برای خودشان مصوب میکنند ۵۰ ٪ بحقوقهاشان اضافه شود و همه یکصدا صحیح است احسن و بعد الحقوق رزمنده و پیشکسوتهای بازنشسته ارتش جان بر کف وقتی ۳۰٪ خواستن اضافه کنند هزار جور بهانه آوردن تورم میشود پول نداریم بزرگ طرح و برنامه اگر پول داشته باشیم اضافه میکنیم . آخه بیسواد بدهکاری دولتهای از مرحوم رفسنجانی که صندوقهای بازنشستگان را خالی کردن و هنوز بازپرداخت نشده که اکر دولتی حسابگر بیاید باید تریلیاردها عقب افتادگی و اصل و سود پول را صندوق ارتش را واریز نمایند دیگه ما تا ۱۰۰ سال آینده نیاز به این همه حرف و حدیث ها نخواهیم داشت که مثل گدایی کردن انگاری از جیب آقایان این ۹۰۰ تومان را دادن که فشار بهمه پاهایشان آمده در حالیکه تورم بالای ۶۰٪ کند همه را داغون کرده تا کی فکر میکنید ملت نمی فهمند خصوصا ما رزمندگان جانباز آزاده ایثارگر که ۸ سال جنگیدیم که از یاد برویم؟؟؟؟؟؟؟. حاشا باغیرت شما نمایندگان .

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشسته لشگری هستم حقوق واریز شد دیشب با یک برج معوقه جهت اطلاع دوستان

    • حامد ارسالی در

      چرا اینقدر دروغ می‌نویسید میخواهید چه چیزی را ثابت کنید هر اراجیفی از سر زبانهایتان می‌شود می‌نویسد.تمام مشکلات از شما ناشران هستش

    • صادقی ارسالی در

      من تامین اجتماعی هستم با ۳۵ سال سابقه بمن یک میلیون ششصد اضاف برایم آمده

    • اسایس ارسالی در

      فقط دورغ مادرم بازنشسته کشوری هستش هنوزحقوق نگرفته اضافه هم نشده بس کنید انقدردروغ نگید مردم دستشون خالیه نون توسفره هاشون نیست خدا باعث بانیشو لعنت کنه چرا انقدربه مردم ظلم میکنید آخه چرا ما نبایدزندکی کنیم با آرامش وآسایش همش غم اندوه شده زندگی هامون با یه مشت بدهی

    • اسایس ارسالی در

      واقعا یه نفرنیست که صدای مردم به گوش این دولت برسونه واقعا چرا مردم انقدربایدرنج بکشن مگه ما چقدرعمرمیکنیم که همش تورنج اندوه بدهی وخستگی گرفتاری مالی بگذرونیم چرا ما زندگی نکردیم تواین مملکت خدایا اگه هستی به این مردم بدبخت کمک کن وبه ما هم کمک کن خسته شدیم ای کاش اصلا تو ایران به دنیا نمیودیم انقدرسختی نمیکشیدیم

    • ناشناس ارسالی در

      شما اگه وجدان براتون مونده حتما اطلاع رسانی کنیدنظرات مردم رو وانقدرهمه چیزرویانسورنکنید با تشکر ازیه هم وطن

    • شاهمرادی ارسالی در

      ترابخدا این حقوق بازنشسته های مفلوک کشوری هم واریز کنید.بخدا خیلی سخت میگذره. مردم خرج دارن.از نون خوردن افتادیم.خودتان بجای ما بازنشسته ها بگذارید.ما که غیراز این صدقه ویا زکات دولت چیزی در بساط نداریم.لااقل واریز کنید دیگه.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا دروغ می‌گویید هنوز حکمها صادر نشده است

    • ناشناس ارسالی در

      پاداش پایان خدمت بازنشستگان بطور کلی فراموش شده لعنت برشما که خیلی نفهمین

    • ناشناس ارسالی در

      من یه فرد مستمری بگیر کشوری ام و سه روزه کارتم خالیه خدا لعنت کنه باعث بانیشو تا الانم حقوق نیومده

    • ناشناس ارسالی در

      بیا الان نزدیک ۴صبح گفتن دیشب میریزن نریختن خدا لعنت کنه کسی که به فکرسفره های مردم نیست دم ازخدا میزنه میگه ما مسلمان هستیم من که شک دارم این حقوق کفاف یک هفته میده جونمون به لبمون رسوندین به خدا لعنت به تمام ظالم ها

    • اصفهانی ارسالی در

      آما خوب چیز کردیند تو چیزی
      بازننشستگان. مِگِنَ.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام حقوق های ابان ماه واریز شده، ولی خبری از افزایش حقوق ها نیست، تا کی دروغ میگن، تا کی ظلم و تبعیض، خواهشان رسیدگی بفرمایید ممنون.

    • ناشناس ارسالی در

      ظاهرا"۵درصد در حقوق و معوقات پرداختی حساب نشده چون قرار بود ۹۰۰ تومن بعلاوه افزایش عائله مندی و اولاد به اضافه ۵ درصد براساس حقوق شهریور ماه باشه ولی کامل واریز نشده

    • ناشناس ارسالی در

      اول که توبوق وکرنا کردن شهریور هم جزء برنامه بود..حالا شد مهروآبان..انگاردارن به گداپول میدن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام حقوق های ابان ماه واریز شده، ولی خبری از افزایش حقوق ها نیست، تا کی دروغ میگن، تا کی ظلم و تبعیض، خواهشان رسیدگی بفرمایید ممنون.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه