ارسال به دیگران پرینت

شیک پوش | ترفندی برای شیک پوشی

ترفند های جذاب برای شیک پوشی | چطور بدون زیاد خرج کردن شیک پوش باشیم؟

حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده اید که با ساده ترین لباس ها چقد شیک پوش به نظر می‌رسند مثلا یک سلبریتی در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشته و در عین حال فوق العده شیک پوش بوده است. رازش چیست؟

ترفند های جذاب برای شیک پوشی | چطور بدون زیاد خرج کردن شیک پوش باشیم؟

حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده اید که با ساده ترین لباس ها چقد شیک پوش به نظر می‌رسند مثلا یک سلبریتی در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشته و در عین حال فوق العده شیک پوش بوده است. رازش چیست؟

تناسب و هماهنگی

تناسب قد و وزن در شیک پوشی بسیار موثر است، شما برای شیک پوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد.

شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس های گرانقیمت اصلا شیک پوش به نظر نمی‌رسند زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.

اکسسوری ها

اکسسوری‌ها معجزه می‌کنند، بیشتر خانم ها اکسسوری ها را نادیده می‌گیرند و شاید اصلا از آن ها استفاده نکنند اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه ای در شیک پوش به نظر رسیدن شما دارند.

مد روز باشید

در هر سنی که هستید برای شیک پوش به نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس های جدید استفاده کنید، وقتی مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.

چگونه شیک پوش و باکلاس باشیم

استایل تک رنگ شاید تکراری و خسته کننده به نظر برسد اما یکی از رازهای شیک پوشی است، اینکه شما تیپ سر تا پا مشکی یا طوسی داشته باشید خیلی جذاب است تا اینکه از 5 یا 6 رنگ در استایل تان استفاده کنید.

توجه به فرم اندام

خانم های شیک پوش و خوش تیپ به یک نکته اهمیت ویژه می دهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب می‌کنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس ها برای خانم های لاغر و قد بلند مناسب اند.

لباسی انتخاب می‌کنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ؛ بلکه درست اندازه تان باشد.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه