ارسال به دیگران پرینت

افراد مشهور | تصادف

لیست اسامی افراد مشهور که بر اثر تصادف کشته شده یا آسیب دیده‌اند

شما نمی‌توانید رفتار دیگران را پیش‌بینی کنید یا همیشه از شرایط آب و هوایی نامساعد یا خراب بودن قطعه‌ای از ماشین جان سالم به در ببرید.

لیست اسامی افراد مشهور که بر اثر تصادف کشته شده یا آسیب دیده‌اند

افراد مشهوری که بر اثر تصادف آسیب دیدند یا کشته شدند 

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که برای جلوگیری از تصادف بسیار بااحتیاط رانندگی می‌کنید. شاید همیشه سرعت مجاز را رعایت کنید و به قوانین احترام بگذارید. اما یادتان باشد که ممکن است افرادی باشند که این الزامات را رعایت نکنند. شما نمی‌توانید رفتار دیگران را پیش‌بینی کنید یا همیشه از شرایط آب و هوایی نامساعد یا خراب بودن قطعه‌ای از ماشین جان سالم به در ببرید.  

در چند دهه گذشته تصادفات غم‌انگیز زیادی اتفاق افتاده است. برخی از سلبریتی‌ها با صدمات جزئی توانسته‌اند از تصادفات جان سالم به در ببرند و برخی دیگر نیز بر اثر تصادف به شدت مجروح یا کشته شدند. در اینجا درباره تصادف‌های وحشتناک افراد مشهور صحبت می‌کنیم. 

1- تایگر وودز 

یکی از جدیدترین تصادفات مربوط به تایگر وودز بود. او در 23 فوریه 2021، حوالی ساعت 7:12 صبح با خودروی دیگری تصادف کرد. این تصادف در رولینگ هیلز در نزدیکی لس‌آنجلس رخ داد. وودز از ناحیه پا آسیب جدی دید. بر اساس گزارش‌ها، وودز با سرعت زیاد می‌رفت که وسیله نقلیه‌اش از خط خارج شد و با درخت برخورد کرد. او به جراحی و درمان و توانبخشی نیاز پیدا کرد. 

2- گریس کلی 

در سال 1982، تصادف باعث مرگ گریس کلی شاهزاده موناکو شد. او هنگام مرگ فقط 52 سال داشت. شاهزاده گریس رانندگی را دوست نداشت، بنابراین این مسئله مثل یک راز باقی مانده که چرا او به جای راننده رانندگی می‌کرده است. هنوز شایعاتی وجود دارد که چرا این وسیله نقلیه در یک پیچ تند از مانع عبور کرده و از شیب سقوط کرده است. 

3- پل واکر 

مرگ پل واکر در سال 2014 مردم را شوکه کرد. او در تصادف کشته شد. دوست واکر، راجر روداس، در حال رانندگی بود که کنترل وسیله نقلیه را از دست داد، به دو تیر برق برخورد کرد و سپس به درخت خورد. این برخورد منجر به آتش گرفتن خودرو شد. واکر بر اثر جراحات و ضربه‌ای که به او وارد شد جان باخت. پورشه این بازیگر مقصر دانست و علت تصادف را به گردن واکر انداخت. 

4- گلوریا استفان 

گلوریا استفان در سال 1990 در یک تصادف غم‌انگیز آسیب دید. او دچار شکستگی کمر شد و در نتیجه مجبور شد فیزیوتراپی انجام دهد و چندین ماه طول کشید تا دوباره بتواند راه برود. 

5- تریسی مورگان 

تریسی مورگان همچنین قربانی تصادفی در نیوجرسی شد. لیموزین او در سال 2014 با یک کامیون والمارت برخورد کرد که راننده کامیون پشت فرمان خوابش برده بود. مورگان صدمات متعددی را متحمل شد که نیاز به درمان پزشکی و دوره بهبودی طولانی داشت. متأسفانه دوستش در این حادثه جان باخت. 

6- پرنسس دایانا 

مرگ پرنسس دایانا در 31 آگوست 2017 توجه تمام جهانیان را به خود جلب کرد. او به همراه شریک زندگی خود دودی فاید و راننده آن‌ها، هانری پل، در یک تصادف رانندگی در پاریس جان باختند. تئوری‌های متعددی درباره علت تصادف از جمله مستی راننده و تعقیب خودرو توسط پاپاراتزی‌ها مطرح شده است. 

7- جیمز دین 

جیمز دین راننده اتومبیل‌رانی بود. دین در 30 سپتامبر 1955 در حالی که پورشه 550 اسپایدر خود را برای مسابقه‌ای در سالیناس آماده می‌کرد، در تصادف رانندگی جان باخت. او اوایل آن روز به علت سرعت غیرمجاز جریمه شده بود. برخی منابع ادعا می‌کنند که این خودرو با سرعت در حال حرکت بوده که در تقاطع با یک خودروی سدان فورد تودور تصادف کرد. این تصادف باعث شد که پورشه به چاله بیفتد. دین پس از سقوط به هوش نیامد. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

 

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ّبهنام ارسالی در

      پروفسور آرتور گایتون فیزیولوژیست معروف آمریکایی و نویسنده ی کتاب مرجع فیزیولوژی پزشکی در سراسر جهان در آخرین ده ی قزن بیستم در اثر تصادف رانندگی جان باخت. ایشان از تنها همسرش پدر ده پسر است که همگی تا درجه پی.اچ.دی تحصیل و غالبا" استاد دانشگاه های مختلف در امریکا هستند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه