ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی | شخصیت شناسی از روی ظاهر

چطور از ظاهر افراد به درونشان پی ببریم؟

به طور کلی برای حدس زدن برون‌گرایی، عزت نفس یا خصوصیات دیگر می‌توانید به احساس خود اعتماد کنید. شما می‌توانید رضایت، ثبات عاطفی، روشن‌فکری، دوست داشتنی بودن و تنهایی را از ظاهر افراد بفهمید. پیش‌بینی‌های شما احتمالاً هنگام ارزیابی افراد خوش‌تیپ دقیق‌تر می‌شود.

چطور از ظاهر افراد به درونشان پی ببریم؟

چطور از ظاهر افراد به درونشان پی ببریم؟ 

به طور کلی برای حدس زدن برون‌گرایی، عزت نفس یا خصوصیات دیگر می‌توانید به احساس خود اعتماد کنید. شما می‌توانید رضایت، ثبات عاطفی، روشن‌فکری، دوست داشتنی بودن و تنهایی را از ظاهر افراد بفهمید. پیش‌بینی‌های شما احتمالاً هنگام ارزیابی افراد خوش‌تیپ دقیق‌تر می‌شود. شما با نگاه کردن به افراد می‌توانید خصویت رهبری، خلافکاری، عملکرد خوب در شغل و جذابیت را بفهمید. 

فردی که رهبر خوبی است چگونه است؟

با نگاه کردن به صورت افراد می‌فهمید که او ویژگی راهبری دارد یا خیر. لازم است فقط به لاله گوش او نگاه کنید. مطمئن نیستید کدام تیم مدافع بهتری دارد؟ حدس خود را بر اساس تیپ او بگویید.  

ما در تشخیص اینکه چه کسی مجرم و خلافکار است بسیار خوب هستیم. بیشتر اوقات می‌توانید تشخیص دهید که چه افرادی تحت تعقیب‌ هستند و چه کسانی برنده جایزه صلح نوبل هستند. اگر فکر می‌کنید ممکن است فردی روانی باشد، به احساسات خود اعتماد کنید و زودتر از آن مکان بروید. خالکوبی هم به شما می‌گوید چه کسی ممکن است بیشتر مرتکب جرم شود. می‌توانید به احساستان اعتماد کنید و بگویید محله ای امن است یا ناامن.  

آیا می‌خواهید بدانید که کسی در شغلش خوب است؟

او را به مدت شش ثانیه تماشا کنید و احتمال اینکه حدس شما درست باشد بیشتر است تا اینکه اشتباه کنید. گاهی اوقات یک نگاه می‌تواند به شما بگوید که یک فرد چقدر باهوش است یا اینکه ثروتمند است یا فقیر. 

خانم‌ها، می‌خواهید بدانید که آیا فردی جذب شما شده یا نه؟ همه چیز به این بستگی دارد که او چقدر به شما نگاه می‌کند. نگاه کردن افراد اهمیت زیادی دارد. 

با نگاه کردن به صورت افراد حسی از آن‌ها می‌گیریم که در اغلب موارد درست است. می‌توانید به دقت حالات و رفتار فرد را مشاهده کنید تا حدس بزنید او ممکن است چه رفتارهایی را در آینده نشان دهد. به احساسات خود اعتماد کنید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      متاسفم برای 2 دقیقه وقتی که برای خواندن و کامنت گذاشتن این متن تلف کردم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه