ارسال به دیگران پرینت

رژیم | رژیم غذایی | گرسنگی در رژیم

برای مبارزه با گرسنگی هنگام رژیم چه کنیم؟

قبل از هر چیز مطمئن شوید که اصول اولیه را انجام داده‌اید. اول، در همان ابتدای یک رژیم غذایی خوب احساس گرسنگی کنید و متخصص تغذیه باید برنامه را به صورتی ارائه دهد که رنج نکشید.

برای مبارزه با گرسنگی هنگام رژیم چه کنیم؟

برای مبارزه با گرسنگی هنگام رژیم چه کنیم؟

وقتی رژیم دارید، این مشکل برایتان پیش می‌آید که مواقعی گرسنه خواهید بود. در اینجا چند راه برای جلوگیری از گرسنگی و ادامه دادن رژیم به شما می‌گوییم تا بتوانید به طور کامل به رژیم خود عمل کنید.

قبل از هر چیز مطمئن شوید که اصول اولیه را انجام داده‌اید. اول، در همان ابتدای یک رژیم غذایی خوب احساس گرسنگی کنید و متخصص تغذیه باید برنامه را به صورتی ارائه دهد که رنج نکشید. دوم، ممکن است ایده خوبی باشد که رژیم غذایی خود را انعطاف پذیر نگه دارید، زیرا رژیم غذایی سفت و سخت ممکن است منجر به گرایش به پرخوری شود. حتی اگر همه کارها را به خوبی انجام داده باشید، کاهش چربی به دلایل بیولوژیکی گرسنگی را افزایش می‌دهد.

خوشبختانه، برخی از بهترین راه‌ها برای سرکوب گرسنگی آزمایش و ارائه شده است. کارشناسان دریافتند که برخی از بهترین‌ راه‌ها عبارت‌اند از:

خوردن یک پیمانه آب پنیر یا کشک قبل از غذا. (محققان دریافته‌اند که پروتئین آب پنیر ممکن است اثرات سرکوب کننده اشتها داشته باشد)

اگر غذاهای شیرین دوست دارید، غذاهایی با حجم زیاد اما بدون کالری درست کنید، مانند یک کاسه سالاد بزرگ با سینه مرغ.

نیمی از وعده غذایی خود را بخورید، 20 دقیقه صبر کنید و سپس نیمه دوم را بخورید.

اگر باز هم در رژیم غذایی خود اهمال می‌کنید، پرخوری می‌کنید یا با اراده خود مبارزه می‌کنید تا در مسیر خود بمانید، استراحت کنید، تمرکز خود را به رژیمتان دهید و دلایل اصلی پرخوری یا کم‌خوری را کشف کنید. 

متوجه باشید که نتیجه گرفتن در رژیم غذایی مستلزم آن است که بتوانید سختی‌های آن را هم تحمل کنید. داشتن تداوم و استمرار در رعایت رژیم غذایی کلید اصلی موفقیت در رژیم غذایی است. با انجام ترفندهایی که در این مطلب گفته شد می‌توانید بر گرسنگی غلبه کنید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه