ارسال به دیگران پرینت

استفاده از کلیپس | آسیب زدن به موها

از کلیپس استفاده کنید تا به موهایتان آسیب نرسد | فواید کلیپس برای مو

بسیاری از ما از بچگی عادت داشتیم که کش ببندیم؛ اما متاسفانه این کار می‌تواند به موها آسیب برساند. کش برخلاف کلیپس و گیره فشار زیادی به تارهای مو وارد می‌کند و به مرور باعث شکسته شدن تارها می‌شود.

از کلیپس استفاده کنید تا به موهایتان آسیب نرسد |  فواید کلیپس برای مو

 از کلیپس استفاده کنید تا به موهایتان آسیب نرسد/ فواید کلیپس برای مو

خانم‌ها در دوره‌های مختلف از وسایل متفاوتی برای نگه داشتن موهایشان استفاده می‌کردند. یکی از چیزهایی که حالا دوباره در صنعت مد مو می‌بینیم کلیپس است. بعضی از بازیگران و خواننده‌های مشهور در عکس‌های جدیدشان از کلیپس استفاده کرده‌اند. می‌دانیم که کش مو تا چه اندازه به مو آسیب می‌رساند. درست است که دم‌اسبی کردن مو بسیار راحت است اما پس از چند روز استفاده از کلیپس به جای کش مو می‌بینید که موهایتان ظاهر بهتری پیدا کرده و حالت‌پذیرتر شده است. بستن مو با کلیپس این روزها دوباره مد شده و استفاده از آن آرایش موها را بسیار شیک نشان می‌دهد.

کش به مو آسیب می‌رساند 

فواید کلیپس برای موها

بسیاری از ما از بچگی عادت داشتیم که کش ببندیم؛ اما متاسفانه این کار می‌تواند به موها آسیب برساند. کش برخلاف کلیپس و گیره فشار زیادی به تارهای مو وارد می‌کند و به مرور باعث شکسته شدن تارها می‌شود. فشار کش به اندازه‌ای است که حتی بدون آنکه مو گرما ببیند جای کش روی موها می‌ماند و حالت موج‌دار پیدا می‌کند. البته که فصل گرما ما را مجبور می‌کند که بعد از یکی دو ساعت موهایمان را جمع کنیم تا عرق نکنیم.

شاید بعضی از خانم‌ها پس از حمام عادت داشته باشند موهایشان را دم‌اسبی ببندند تا تار موهای مزاحم جلوی صورتشان را نگیرد، اما این کار به موهای شما آسیب وارد می‌کند. حالت ارتجاعی مو در زمانی که موها خیس است به حداکثر خود می‌رسد و تارها بیشتر از حالت عادی شکسته می‌شوند. استفاده از کلیپس می‌تواند از فشار یا کشیده شدن غیرضروری موها جلوگیری کند. به علاوه کلیپس راحت‌تر روی مو قرار می‌گیرد و به آسانی می‌توانید همه موهایتان را با کلیپس جمع کنید.

استفاده از کلیپس این مزیت را دارد که می‌توانید بعد از حمام نیز بدون آنکه نگران شکستگی موهایتان باشید از آن استفاده کنید. همچنین لازم نیست موهایتان را بیش از حد حرارت دهید. حرارت زیاد به مو شکل رشته‌های کراتینه را تغییر می‌دهد و آن‌ها را از a-keratin به b-keratin تبدیل می‌کند. این اتفاق زمانی می‌افتد که موهایتان ضعیف و مستعد آسیب شود. این آسیب باعث از بین رفتن موج یا فر موهای شما می‌گردد.

پس بهتر است از ابزاری استفاده کنید که موهای شما را سالم و شاداب نگه دارد. همین حالا کش را کنار بگذارید و از کلیپس استفاده کنید تا موهایتان بیشتر از این آسیب نبیند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه