ارسال به دیگران پرینت

جوجه شترمرغ | صندلی چرخ‌دار

جوجه شترمرغی که به کمک صندلی چرخ‌دار می‌تواند راه برود +ویدئو

به‌تازگی جوجه شترمرغی پیدا شده که دچار مشکلا جدی حرکتی است. جوجه شترمرغ استرالیایی که در پناهگاهی در کارولینای شمالی زندگی می‌کند با کمک اعضای پناهگاه توانست با صندلی چرخ‌دار مخصوص این پرنده راه برود.

جوجه شترمرغی که به کمک صندلی چرخ‌دار می‌تواند راه برود +ویدئو

جوجه شترمرغی که به کمک صندلی چرخ‌دار می‌تواند راه برود 

دیدن حیواناتی که دچار مشکلات حرکتی شده‌اند ناراحت‌کننده و دردآور است. به همین دلیل پناهگاه‌هایی در اکثر نقاط جهان وجود دارد که به این گونه حیوانات کمک می‌کنند، از آن‌ها پرستاری و مراقبت می‌کنند و درمان‌های لازم را انجام می‌دهند تا این موجودات دوست‎داشتنی بتوانند دوباره به آغوش طبیعت بازگردند.  

به‌تازگی جوجه شترمرغی پیدا شده که دچار مشکلا جدی حرکتی است. جوجه شترمرغ استرالیایی که در پناهگاهی در کارولینای شمالی زندگی می‌کند با کمک اعضای پناهگاه توانست با صندلی چرخ‌دار مخصوص این پرنده راه برود. روندا فارل، مدیر پناهگاه مزرعه بلا در فرانکلین، گفت که وقتی این جوجه شترمرغ در ویسکانسین پیدا شد، شرایط بسیار بدی داشت. 

فارل گفت که تاندون این شترمرغ کوچک پاره شده بود و نمی‌توانست راه برود. آن‌ها او را در کیف کوچکی گذاشتند و برای درمان به این پناهگاه آوردند. این جوجه شترمرغ از صندلی چرخ‎دار شرکت walkin’ Pets استفاده می‌کند. مدیر این مرکز بیان کرد که هفت بز هم هستند که از این نوع صندلی‌های چرخ‌دار استفاده می‌کنند و در وضعیت مطلوبی قرار دارند. 

این شرکت ویدئویی از جوجه شترمرغ در صفحه یوتوب خود قرار داده که نشان می‌دهد او به راحتی با صندلی چرخ‌دار خود در حال دویدن است. فارل به مدیران این شرکت گفت که این چرخ‌ها کمک بزرگی به شترمرغ کوچک می‌کند و می‌تواند از ابتلای او به افسردگی جلوگیری کند.  

کمک به حیواناتی که مشکل حرکتی دارند باعث می‌شود که دوباره بتوانند مثل بقیه هم‌نوعان خود راه بروند. مشخص نیست که این شترمرغ به چه دلیلی به این مشکل دچار شده. ممکن است از ارتفاع افتاده باشد یا خطری او را تهدید کرده باشد. اعضای پناهگاه حیوانات توانستند این شترمرغ کوچک را پیدا کنند و به او زندگی دوباره ببخشند.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه