ارسال به دیگران پرینت

معما | زوج آمریکایی

معمای عجیب زوج آمریکایی | یک نامه در وسط دریاچه | پیام عجیب داخل بطری

زوجی در کارولینا پیام عجیبی پیدا کردند که در بطری شیشه‌ای مخفی شده بود

معمای عجیب زوج آمریکایی |  یک نامه در وسط دریاچه | پیام عجیب  داخل بطری

زوجی در کارولینا پیام عجیبی پیدا کردند که در بطری شیشه‌ای مخفی شده بود 

آیا تا به حال به بطری‌ای که درون آن پیامی باشد برخورد کرده‌اید؟ اغلب ما در فیلم‌ها دیده‌ایم که افراد برای رساندن پیام مرموزانه خود از این راه استفاده می‌کرده‌اند. حالا زوج اهل کارولینای جنوبی بطری‌ای پیدا کردند که پیام خاصی در آن است. این زوج در حال تلاش برای کشف معمای این پیام هستند. آن‌ها این بطری را در دریاچه موری پیدا کردند.  

کاتلین مودی گفت که او و همسرش آستین برای تعطیلات آخر هفته به دریاچه موری رفته بودند و داشتند روی دریاچه قایق سواری می‌کردند که متوجه این بطری شدند. آن‌ها اول فکر کردند که آشغال است ولی بعد فهمیدند چیزی درون بطری است. 

مودی بطری را که ظاهراً بطری مشروب بوده برداشت و متوجه شد که کیسه‌ای داخل آن است. در این یادداشت پیام‌های مثبت از جمله «خانواده همه چیز است»، «هر کاری از دستتان برمی‌آید برای کمک به دیگران و شاد بودن خودتان انجام دهید»، «امیدوارم عمرتان مثل دستمال توالت طولانی و مفید باشد» وجود دارد. 

مودی از این پیام‌ها عکس گرفت و برای گروه حفاظت از محیط زیست ارسال کرد تا بفهمد نویسنده این پیام‌ها کیست و این بطری چند سال در آب مانده بوده. مایک کرک، رئیس انجمن حفاظت از محیط زیست، به مردم هشدار داد که از بطری‌های شیشه‌ای برای ارسال پیام استفاده نکنند. او گفت: «ممکن است قایقی با سرعت بالا به آن بطری برخورد کند و به قایق آسیب برسد یا به پای کسانی که اسکی روی آب می‌روند برخورد کند و زخمی شوند.» 

قبلاً از این شیوه برای رساندن پیام استفاده می‌شد و بعضی از این پیام‌ها جالب و ارزشمند بودند، ولی اکنون با وجود گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی به این کار نیست. فعالان محیط زیست می‌گویند که حتی برای شوخی نیز نباید این کار را کرد چون به طبیعت آسیب می‌رسد. وجود آشغال در آب‌ها باعث ایجاد خطرات جبران‌ناپذیری می‌شود. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه