ارسال به دیگران پرینت

لغو رکورد | باد شدید

لغو ثبت رکورد جهانی به دلیل باد شدید | رکورد طولانی ترین کلوچه جهان ثبت نشد

حتماً شما هم طرفدار کوکی‌های خوشمزه‌ای هستید که نانواها و قنادها به بهترین شکل درست می‌کنند. حالا یک شرکت نان فروشی تصمیم گرفته با قرار دادن بیش از 3 هزار کلوچه شکری در یک ردیف رکورد جهانی گینس را بشکند.

لغو ثبت رکورد جهانی به دلیل باد شدید | رکورد طولانی ترین کلوچه جهان ثبت نشد

باد شدید باعث شد رکورد طولانی‌ترین تعداد کلوچه در جهان ثبت نشود 

حتماً شما هم طرفدار کوکی‌های خوشمزه‌ای هستید که نانواها و قنادها به بهترین شکل درست می‌کنند. حالا یک شرکت نان فروشی تصمیم گرفته با قرار دادن بیش از 3 هزار کلوچه شکری در یک ردیف رکورد جهانی گینس را بشکند. این شرکت تمام وسایل را آماده کرده بود و همه کلوچه‌ها پخته شده بود ولی بخت با شیرینی‌پزها یار نبود و شرایط آب و هوایی نقشه‌شان را به هم ریخت. آن‌ها سعی کردند که همه کلوچه‌ها به صورت ردیفی بچینند ولی باد تمام آن‌ها را خراب کرد. 

شرکت «کریستی کوکی» کلوچه‌های شکری را در یک خط در فرست هورایزن چید تا رکورد طولانی‌ترین ردیف کلوچه‌ها را بشکند. رکوردی که تا به امروز برای چیدن کلوچه‌ها ثبت شده 3 هزار و 328 کلوچه است که شرکت آپ اسپرینگ در چین توانست آن را در سال 2019 به نام خود ثبت کند. 

مدیر شرکت گفت: «ما تدارک زیادی دیده بودیم و بیشتر از آنچه فکرش را بکنید به شکستن این رکورد امید بسته بودیم.» روز دوشنبه همه‌چیز آماده بود و کارشناس ثبت رکورد گینس هم در محل حاضر شده بود تا صحت این رکورد را تأیید کند. شرکت کریستی کوکی تعداد بیشتر از 3 هزار و 328 کلوچه آماده کرده بود تا این رکورد را بشکند. 

اما درست در همان لحظه باد شدیدی وزید و بیشتر کوکی‌ها خراب شد. شرط ثبت رکورد این بود که کلوچه‌ها قابل خوردن باشند. ولی با وزش باد دیگر نمی‌شد کلوچه‌ها را خورد و شرط گینس به این صورت نقض شد.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه