ارسال به دیگران پرینت

سوسک |۲ هزار دلار

2 هزار دلار پول بگیرید ولی منزلتان را با سوسک ها شریک شوید | پیشنهاد عجیب یک شرکت کنترل آفات

مسئولان این شرکت اعلام کردند درمان‌هایی که برای مبارزه با سوسک‌ها کشف شده کاملاً بی‌خطرند و برای اعضای خانواده یا حیوانات خانگی ضرری نخواهند داشت.

2 هزار دلار پول بگیرید ولی منزلتان را با سوسک ها شریک شوید | پیشنهاد عجیب یک شرکت کنترل آفات

شرکتی به صاحب‌خانه‌ها 2 هزار دلار پیشنهاد می‌دهد تا 100 سوسک را در خانه‌‌شان رها کنند 

شرکت کنترل آفات به صاحب‌خانه‌ها در امریکا پیشنهاد داد که در ازای رها کردن 100 سوسک در خانه‌شان برای آزمایش کنترل آفات 2 هزار دلار به آن‌ها بدهد. شرکت پِست اینفورمر که در کارولینای شمالی قرار دارد اعلام کرده که به دنبال خانه‌هایی است که بتواند آن را اجاره کند و 100 سوسک را در آنجا رها کند تا روش‌های جدید خلاص شدن از شر سوسک‌ها را امتحان کند. 

این شرکت گفت که آزمایش حدود 30 روز طول خواهد کشید و تیم کنترل آفات از روش‌های سنتی برای از بین بردن سوسک‌ها استفاده می‌کنند و ممکن است در صورت عدم موفقیت بخواهند روش‌های جدیدی را نیز به کار گیرند. 

مسئولان این شرکت اعلام کردند درمان‌هایی که برای مبارزه با سوسک‌ها کشف شده کاملاً بی‌خطرند و برای اعضای خانواده یا حیوانات خانگی ضرری نخواهند داشت. این شرکت اعلامیه خود را تا 31 جولای تمدید کرده تا کسانی پیدا شوند و شرکت در این آزمایش چندش‌آور را قبول کنند. 

این شرکت در اعلان خود گفت: «با پیشرفت فناوری و ابداع روش‌های جدید ما هم به دنبال جدیدترین و بهترین راه‌ها برای خلاصی از شر آفات مخصوصاً سوسک‌ها هستیم.» آن‌ها می‌خواهند این آزمایش را در پنج تا هفت خانه انجام دهند و نتایج آزمایش برایشان بسیار مهم است.  

دیوید فلوید، رئیس شرکت پست اینفورمر، گفت که این شرکت تا بعدازظهر روز دوشنبه بیشتر از 2200 درخواست برای این پیشنهاد چندش‌آور ولی وسوسه‌انگیز دریافت کرده‌اند.  

مدیر شرکت گفت که قبلاً نیز در منزل دوستان و آشنایانشان سوسک‌ها را رها کرده بودند تا بتوانند به بهترین نتیجه برای دفع آنان برسند. او اظهار کرد که برای شرکت در این طرح باید تأییدیه کتبی صاحب‌خانه وجود داشته باشد و در طول آزمایش هیچ دارویی برای از بین بردن سوسک‌ها استفاده نشود.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه