ارسال به دیگران پرینت

پلیس | گوزن | سلفی

درخواست عجیب پلیس از مردم | با گوزن ها سلفی نگیرید!

لیس کلرادو از مردم خواست که با گوزن‌های سرگردان سلفی نگیرند

درخواست عجیب پلیس از مردم | با گوزن ها سلفی نگیرید!

پلیس کلرادو از مردم خواست که با گوزن‌های سرگردان سلفی نگیرند 

گوزن‌ها گونه‌های مختلفی دارند. گفته می‌شود که تقریباً 90 گونه گوزن در سراسر دنیا وجود دارد. جنس نر گوزن‌ها شاخ دارند و ماده‌ها بی‌شاخ هستند. فقط گوزن شمالی است که جنس ماده آن‌ها هم شاخ دارد. این حیوانات نقش زیادی در کتیبه‌ها و ظروف باستانی داشته‌اند و در گذشته از تصویر آن‌ها در خلق آثار هنری استفاده می‌شد. 

اما گوزن‌هایی که در کلرادو وجود دارند از دسته گوزن‌هایی هستند که به سراغ مردم آمده‌اند. این گوزن‌ها آن‌قدر به محل زندگی ساکنان نزدیک شده‌اند که پلیس هشدارهایی درباره آن‌ها داده است.  

پلیس یکی از شهرهای کلرادو از مردم خواست که با گوزن‌هایی که در منطقه آزاد رها شده‎اند سلفی نگیرند. اداره پلیس ایری ویدئوی کوتاهی را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد که گوزن‌هایی در شهر راه می‌روند و پلیس آن‌ها را اسکورت می‌کند.  

پلیس گفت که مسئولان پارک‌های کلرادو و حیات‌وحش آنجا مشغول برنامه‌ریزی برای جابه‌جا کردن این حیوانات عظیم‌الجثه هستند. در پستی که در فیس‌بوک منتشر شده آمده: «لطفاً در صورت برخورد با گوزن فاصله ایمنی را رعایت کنید. (فاصله ایمنی از آنچه فکر می‌کنید بیشتر است.) خواهش می‌کنیم سعی نکنید با گوزن‌ها سلفی بگیرید.»  

مسئولان از مردم خواستند تا سگ‌های خود را با قلاده نگه دارند تا باعث ترسیدن گوزن‌ها نشوند. مسئولان گفتند که گوزن‌ها شب‌ها می‌خوابند و سعی می‌کنیم که در شب آن‌ها را به پارک کلرادو یا حیات‌وحش منتقل کنیم. آن‎ها اعلام کردند که سلفی گرفتن با گوزن‌ها موجب ترسیدن آن‌ها می‌شود و ممکن است فردی که نزدیک شده یا گوزن آسیبی ببینند. به همین دلیل از همه شهروندان خواسته که اقدامات ایمنی را رعایت کنند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)  

مترجم: مژده اصغرزاده

 

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه