ارسال به دیگران پرینت

قتل | فرار دختر یازده ساله

راه حل عجیب دختر یازده ساله برای فرار از دست قاتل زنجیره‌ای!+ویدئو

دختر یازده ساله‌ای که برای پنهان شدن از دست قاتل بدنش را خونی کرد و خود را به مردن زد

راه حل عجیب دختر یازده ساله برای فرار از دست قاتل زنجیره‌ای!+ویدئو

۵۵ آنلاین: دختر یازده ساله‌ای که برای پنهان شدن از دست قاتل بدنش را خونی کرد و خود را به مردن زد

دختر 11 ساله‌ای که از کشتار جمعی در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس جان سالم به در برد، به خانواده‌اش گفت که به بدنش خون مالیده و وانمود کرده که مرده است تا مرد مسلح او را نکشد. 

میا سریلو یکی از ده‌ها دانش‌آموز کلاس چهارمی‌ بود که روز سه‌شنبه در مدرسه ابتدایی راب در اووالدی در کلاسی محاصره شد. مرد مسلح جوان ۱۹ کودک و 2 معلم را در این مدرسه به قتل رساند

سالوادور راموس، تیرانداز 18 ساله که قبل از ورود به مدرسه به مدت 12 دقیقه در محوطه مدرسه پرسه می‌زده است. 

میا گفت که او و همکلاسی‌هایش مشغول تماشای فیلمی آموزشی بودند که معلمان به آن‌ها خبر دادند شخصی درون مدرسه در حال تیراندازی است. یکی از معلم‌ها سعی کرد که در را قفل کند اما میا گفت که فرد مسلح همان جا بود و از پنجره‌ای که روی در بود شلیک کرد. 

او گفت که همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و وقتی یکی از معلم‌ها به کلاس برگشت، مرد مسلح نیز دنبال او رفت. میا گفت که مرد با یکی از معلمان رو در رو شد و به او گفت: «شب بخیر» و سپس به معلم شلیک کرد.

مرد به سمت معلم دیگر و دوستان میا نیز شلیک کرد . میا گفت که گلوله‌ها از کنار او رد شدند و ترکش به شانه و سر او اصابت کرد. این دختر بعداً در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت و نجات پیدا کرد

میا گفت که مرد مسلح وارد کلاس کناری شد و صدای گلوله و جیغ از آن کلاس می‌آمد. گوشی یکی از معلمان را که مرده بود برداشت و به پلیس زنگ زد. بعد دست‌هایش را به خون یکی از دوستانش که مرده بود آغشته کرد و به بدنش مالید و روی زمین خوابید تا مرد فکر کند او مرده است. 

میا پس از مدتی صدای پلیس را شنیده که بیرون از مدرسه منتظر بودند. وقتی میا این قسمت از ماجرا را تعریف می‌کرد به گریه افتاد و گفت که نمی‌داند چرا پلیس زودتر به درون مدرسه نیامده تا آن‌ها را نجات دهد. 

مادر میا گفت که دخترش دچار آسیب روانی شده و نمی‌تواند بخوابد. میا در طول مصاحبه با وجود گرمی هوا سعی می‌کرد خود را بپوشاند و وقتی تلفن همراه در طول مصاحبه زنگ خورد به وضوح ترسید و از صدایی که آمد آزرده شد. مادرش گفت که این اتفاق قبلاً هم افتاده و یک بار در کارواش بودند که صدای جاروبرقی او را اذیت می‌کرد و به همین دلیل جارو را خاموش کرد. 

میا به خاطر تجربه بدی که داشته از صحبت کردن مقابل دوربین می‌ترسید اما به سی‌ان‌ان گفت که می‌خواهد تجربه‌اش را با دیگران به اشتراک بگذارد تا مردم بفهمند تیراندازی در مدرسه چگونه است. او گفت که امیدوار است این کار او باعث شود دیگر چنین فاجعه‌ای برای کودکان اتفاق نیفتد. 

 

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

 

 

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آمریکایی ها همه شون وحشی و بی منطق هستند و باید همه شون را قتل عام کرد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه