ارسال به دیگران پرینت

مراجعه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به مرکز درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد که نسبت به روز قبل از آن ۴ هزار نفر افزایش داشت. وی افزود: افرادی که علائم خفیف کرونا دارند از رفت و آمد‌های خود جلوگیری کرده و فقط افراد سالم و بدون علائم برای واکسیناسیون اقدام کنند.

مراجعه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به مرکز درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد که نسبت به روز قبل از آن ۴ هزار نفر افزایش داشت.

محمدحسین سرمست با اعلام این خبر اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمان خوزستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد از مبتلایان در اُمیکرون را کودکان شامل می‌شوند، افزود: ۲ روز قبل تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بود ولی در شبانه‌روز گذشته با جهش ۴ هزارنفری به ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسید که نشان از سیر صعودی این بیماری در استان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: افرادی که علائم خفیف کرونا دارند از رفت و آمد‌های خود جلوگیری کرده و فقط افراد سالم و بدون علائم برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهترین واکسن در دسترس‌ترین آن‌هاست و به اندازه کافی واکسن در مراکز واکسیناسیون وجود دارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه