ارسال به دیگران پرینت

کرونا | پلیس راهور ناجا | جرائم کرونایی

نحوه حذف جرائم کرونایی اعلام شد

رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد.

نحوه حذف جرائم کرونایی اعلام شد

رییس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را تشریح کرد.

سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحریک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی درباره این شرایط افزود: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد. یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد و ... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

هادیانفر اظهار کرد: این افراد به سه طریق می‌توانند نسبت به حذف این جرائم اقدام کنند. اول مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، دوم مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و سوم مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور.

وی اضافه کرد: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف این جرائم اقدام شود.

 

جرائم رانندگی

مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بحث بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ۱۴۰۰ خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.

مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی
 

سردار هادیانفر : در این یک ماه باقی مانده تمام جرائم رانندگی به اصل بر می‌گردد و هموطنانمان می‌توانند از این فرصت برای پرداخت اصل جریمه استفاده کنند.
وی ادامه داد: رانندگان برای پرداخت جرائم رانندگی می‌توانند از درگاه‌های بانک‌های راهور ۱۱۰ و سامانه‌های مورد نظر نسبت به پرداخت جرائم خودرو اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص توقیف ۵۰۷ هزار موتورسیکلت و ۲۷۰ هزار خودرو در پارکینگ هم گفت: با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه از جمله تقسیط جرائم و پرداخت اصل جریمه‌ها و همچنین عدم دریافت عوارض شهرداری‌ها برای ترخیص، در حال حاضر در پارکینگ‌ها ۳۰۰ هزار موتورسیکلت و ۱۴۰ هزار خودرو باقی مانده است که البته بسیاری از موتورسیکلت‌ها در سن فرسودگی و مستهلک است و مالکان این وسائل تمایلی برای ترخیص ندارند.
وی افزود: به هر صورت از مالکان وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت می‌خواهیم که هرچه زودتر نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
سردار هادیانفر ادامه داد: البته با توجه به مستهلک بودن و اسقاطی بودن تعداد بسیاری از وسایل نقلیه نیاز است قوه قضائیه در این زمینه ورود پیدا کند تا برای اسقاط آن اقدام شود.

 
منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه