ارسال به دیگران پرینت

همه گیری ویروس کرونا در جهان

رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا درآمریکا شکست

در هر ثانیه 3 آمریکایی به کرونا آلوده می شوند. نتایج یک مطالعه نشان داده در 3 هفته آتی 42 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

 رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا درآمریکا شکست

در هر ثانیه 3 آمریکایی به کرونا آلوده می شوند. نتایج یک مطالعه نشان داده در 3 هفته آتی 42 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان روز گذشته ایالات متحده آمریکا رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا را شکست و نزدیک به نیم میلیون نفر از جمعیت این کشور به کرونا مبتلا شدند.

 

با همه گیری سویه اومیکرون ویروس کرونا و با وجودی که بسیاری از برنامه های تعطیلات و مسافرت های آخر سال میلادی در ایالات متحده آمریکا لغو شده، اما سویه به شدت مسری اومیکرون رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در جهان و آمریکا را شکست.

 

بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، طی 24 ساعت گذشته 486 هزار مورد جدید ابتلا در این کشور به ثبت رسیده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در یک کشور از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در 2 سال گذشته محسوب می شود.

همچنین بر اساس اعلام روز پنج شنبه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های عفونی آمریکا طی 24 ساعت گذشته، در 15 ایالت این کشور رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا از زمان آغاز همه گیری کرونا شکسته است.

 

آمارها نشان می دهد با ورود سویه اومیکرون به ایالات متحده آمریکا در هر ثانیه 3 آمریکایی به ویروس کرونا آلوده می شوند.

همچنین بر اساس اعلام منابع بهداشتی آمریکا هم اکنون بیش از 81 هزار بیمار بدحال کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها در سراسر این کشور بستری هستند.

 

نتایج یک مطالعه آماری نشان می دهد بیش از 42 هزار آمریکایی طی 3 هفته آینده به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

 

بر اساس آمار رسمی در ایالات متحده آمریکا این کشور بیشترین میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را در جهان داراست.

 

آمار رسمی حاکی از مرگ 850 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کروناست، در حالی که آمارهای غیررسمی تعداد مرگ و میر کرونا در این کشور طی 2 سال گذشته را بیش از 1 میلیون نفر برآورد می کند.

سازمان بهداشت جهانی نسبت به سونامی شیوع سویه اومیکرون کرونا هشدار داده و از کشورها خواسته با اعمال محدودیت ها و تسریع در واکسیناسیون از آمالر تلفات احتمالی بکاهند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه