ارسال به دیگران پرینت

کارشناس هواشناسی گفت:

بارش باران و برف دربرخی از استانها از آخر هفته

کارشناس هواشناسی گفت: آخر هفته با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و برف دربرخی از استانها از آخر هفته

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسیبا بیان اینکه طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور جبهه پایداری حاکم است گفت: در مناطق صنعتی و پر تردد شاهد افزایش آلاینده‌های جوی هستیم و کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: امشب در شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی شاهد وزش باد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب و فردا در نواحی شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود و از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در اردبیل، سواحل دریای خزر و نواحی جنوبی کشور افزایش باد را شاهد خواهیم بود.

ضیائیان تصریح کرد: آخر هفته با ورود سامانه بارشی به کشور در کل نوار غربی و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد:

پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز | کیفیت هوا در سطح بسیار ناسالم

آرش بهارونداحمدی، مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد: کیفیت هوای این استان در بعضی ساعات در سطح بسیار ناسالم قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز | کیفیت هوا در سطح بسیار ناسالم
 

آرش بهارونداحمدی، مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد: کیفیت هوای این استان در بعضی ساعات در سطح بسیار ناسالم قرار خواهد گرفت.

آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل الگوهای پیش‌یابی حاکی از تداوم پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها در منطقه البرز مرکزی است،

 

وی بیان کرد: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پایینی جو روند افزایش آلاینده‌ها را تا اوایل هفته آینده خواهیم داشت به طوری که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح بسیار ناسالم قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

 
 
 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و یخبندان صبحگاهی است و کیفیت هوا بسیار ناسالم خواهد شد.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

 

او اظهار کرد: روز شنبه با تقویت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس بارش در مناطقی از جمله استان‌های قزوین و البرز ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت پنجشنبه تا روز شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

او درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان پایتخت فردا ابری و غبارآلود است. بیشترین دمای تهران به  ۱۰ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می‌رسد.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه