ارسال به دیگران پرینت

با حمله به سحر قریشی، خودشان دیده شدند

گشت و گذار شبانه سحر قریشی و رفقا در خیابان‌های تهران + ویدئو

سحر قریشی به همراه دوستانش به تفریح و گردش رفته است.

گشت و گذار شبانه سحر قریشی و رفقا در خیابان‌های تهران + ویدئو

در این ویدئو سحر قریشی در حالی که پشت فرمان است، به همراه دوستانش در حال ویراژ دادن و ترانه خواندن هستند.


با حمله به سحر قریشی، خودشان دیده شدند

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما در روزنامه فرهیختگان نوشت: تلاش برای بقا، آن‌هم با توسل به اشتباهات دیگران؛ پدیده‌ای که با فراگیر شدن رسانه‌های مجازی به وفور دیده می‌شود.

بازنشسته‌ها، کنارگذاشته‌شده‌ها، شکست‌خورده‌ها یا پایان‌یافته‌های حوزه‌های مختلف سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی به‌جای آنکه تلاش برای بقا را از تجدید آموزش‌ها، مرور اشتباهات یا بهبود تصور عمومی آغاز کنند، راه میانبر را می‌روند. انگشت گذاشتن بر اشتباهات دیگران و موج‌سواری فرصت‌طلبانه.

رفتار آن‌ها شبیه کسانی است که لای ترافیک گیر افتاده‌اند و با دیدن آمبولانس حامل بیمار و راننده‌هایی که راه باز می‌کنند، تلاش می‌کنند در آن لاین بیفتند و پشت‌سر آمبولانس سریع‌تر به مقصد برسند؛ تلاش و رقابتی که ترسناک است.

انتشار یک ویدئو از سحر قریشی و احساسش راجع به حضور در استادیوم، موج جدیدی از واکنش‌ها را در پی داشت. فارغ از دلایل بازبینی و دیده‌شدن این ویدئو آن‌هم بعد از یک‌سال که بسیار مهم است واکنش سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف به این حرف‌ها بود.

دوستان بازیگری هم که برای سوژه شدن کم موضوع نیافریده‌اند، دست به قلم شدند و نام‌شان این‌بار به‌عنوان یک مصلح و فعال اجتماعی ترند شد.

 

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه