ارسال به دیگران پرینت

واتساپ | فناوری

پیام های صوتی واتساپ را چگونه قبل از ارسال گوش کنیم ؟

شاید شما هم از کاربرانی باشید که تمایل دارند قبل از ارسال یک پیام صوتی در واتساپ، آن را یکبار گوش دهید.

پیام های صوتی واتساپ را چگونه قبل از ارسال گوش کنیم ؟

واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی است که افراد برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان از آن استفاده می‌کنند. با این حال، این برنامه دارای ویژگی‌های بسیاری است که تعداد کمی از کاربران با آن آشنا هستند. اکثر کاربران از پیام‌های صوتی این پیامرسان استفاده می‌کنند، اما چندین مورد وجود دارد که باید در مورد قابلیت پیام های صوتی این برنامه بدانید.

حتما نمی‌دانستنید که قابلیت شنیدن پیام‌های صوتی قبل از ارسال وجود دارد، اما چنین ویژگی در این برنامه در نظر گرفته شده است. این قابلیت امسال معرفی شد. علاوه بر این امکان افزایش سرعت پخش پیام‌های صوتی نیز در واتساپ وجود دارد.

بسیاری خواستار پیش نمایش پیام صوتی قبل از ارسال آن بودند و امسال واتساپ با یک بروزرسانی این ویژگی را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون می‌توانید پیام‌های صوتی را قبل از ارسال بشنوید؛ همچنین می‌توانید آن را حذف یا ارسال کنید. در ادامه با نحوه انجام این کار آشنا می شوید.

چگونه پیام‌های صوتی واتساپ را قبل از ارسال پیش نمایش کنیم؟

مرحله ۱: اول از همه، واتساپ خود را باز کنید.

مرحله دوم: سپس گفتگوی شخصی را که می‌خواهید برای او پیام صوتی ارسال کنید باز کنید.

مرحله سوم: میکروفون را نگه دارید و پیام صوتی را ضبط کنید.

مرحله چهارم: پس از تکمیل پیام صوتی خود، بر روی دکمه بازگشت در اپلیکیشن واتساپ کلیک کنید و از صفحه گفتگو خارج شوید. سپس به خود مکالمه برگردید و اکنون با صدای ضبط شده خود روبرو می‌شوید که ارسال نشده است.

مرحله پنجم : می‌توانید با گوش دادن به پیام ضبط شده، آن را حذف یا ارسال کنید.

همچنین امکان افزایش سرعت پخش پیام‌های صوتی در واتساپ وجود دارد. این ویژگی نیز اخیرا معرفی شده است. پس از دریافت پیام صوتی، می‌توانید با سرعت بیشتری به آن گوش دهید. این موضوع باعث اتلاف وقت کاربر نمی‌شود و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به سرعت به پیام گوش دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه