ارسال به دیگران پرینت

افزایش 3 برابری فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی

در ماه خرداد ۲۶ مورد و در تیر ۲۹ مورد فوت ثبت شده که این آمار در حال حاضر روزانه به ۲.۹ فوتی افزایش یافته که نشان دهنده افزایش حدود ۳ برابری فوت افراد مبتلا به کرونا در استان در مقایسه با دو ماه قبل آن است.

افزایش 3 برابری فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به افزایش حدود ۳ برابری فوت افراد مبتلا به کرونا در استان، اظهار کرد: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان در مقایسه با ابتدای مرداد، دو برابر افزایش دارد.

غلامرضا شریف زاده، امروز جمعه ۲۹ مرداد به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: تا روز گذشته ۲۹۹ نفر بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های استان بستری بودند.

وی گفت: این آمار در مقایسه با اول مرداد افزایش حدود ۲ برابری دارد.

شریف زاده از افزایش سه برابری آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری در مرداد نسبت به دو ماه قبل آن خبرداد و افزود: در ماه خرداد ۲۶ مورد و در تیر ۲۹ مورد فوت ثبت شده که این آمار در حال حاضر روزانه به ۲.۹ فوتی افزایش یافته که نشان دهنده افزایش حدود ۳ برابری فوت افراد مبتلا به کرونا در استان در مقایسه با دو ماه قبل آن است.

وی یادآور شد: تعداد بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان‌های استان نیز هم اکنون در مقایسه با ابتدای مرداد ۴۰ درصد افزایش داشته است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه