ارسال به دیگران پرینت

زن هندی چند روز بعد از سوزانده شدن به خانه بازگشت!

یک مرد هندی که همچنان داغدار مرگ همسرش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بود، با برگشت او به منزل دچار شوک عصبی شد.

زن هندی چند روز بعد از سوزانده شدن به خانه بازگشت!

 یک مرد هندی که همچنان داغدار مرگ همسرش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بود با برگشت او به منزل دچار شوک عصبی شد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها با اعلام این خبر نوشتند: این مرد هندی که «گادایا» نام دارد چند روز قبل جسد همسرش را از بیمارستان «ویگایاوادا» در ایالات آندرا پرادش دریافت کرده و سوزانده بود.

به گفته این مرد، به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا، این جسد داخل یک کیسه قرار داده شده بود و او نیز جسد همسرش را برای سوزاندن به محل مربوطه منتقل و در مراسم سوزاندنش هم حضور پیدا کرد.

 

با این حال چند روز بعد از مراسم، در حالی که همچنان داغدار همسرش بود، با «لموتیالا» همسرش در خانه مواجه و دچار شوک عصبی شد.

 

شوهر در این باره می‌گوید: زمانی که من برای ملاقات همسرم به بیمارستان رفته بودم ظاهراً او را به بخش دیگری منتقل کرده بودند، اما کارمند حاضر از این ماجرا مطلع نبود و بعد از یک جست‌وجوی سطحی به من خبر داد که همسرم فوت کرده و در لیست قربانیان جانباخته ویروس کروناست.

 

او ادامه می‌دهد: سپس به قسمت سردخانه رفتم و کارمندان هم از روی اطلاعاتی که به آنها دادم جسد یک زن ۶۰ساله را به من تحویل دادند. چون در آن زمان به شدت متاثر بودم در صدد بررسی و اطمینان از این اتفاق برنیامدم و جسد را مستقیماً به محل سوزاندن مردگان بردم.

 

مسئولان بیمارستان گفته‌اند در کار تحویل اجساد دقت کافی به خرج می‌دهند، اما نمی‌دانند این اتفاق چگونه رخ داده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه