ارسال به دیگران پرینت

مهمانان در مراسم عروسی گرفتار کرونا شدند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ابتلای مهمانان یکی از مراسم های عروسی در این شهرستان خبر داد.

 مهمانان در مراسم عروسی گرفتار کرونا شدند

دکتر الهام عظیمی افزود: در این مراسم عروسی که با وجود تأکیدات بسیار نسبت به پرهیز و خودداری از هر گونه تجمعات و مراسم ها که هفته گذشته در اواخر تعطیلات عید در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار شده، تعداد ۲۵ نفر از مدعوین و مهمانان به کرونا مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه برخی از مدعوین این مراسم از خارج شهرستان و استان هایی چون کرج و تهران بوده اند، افزود: متأسفانه تعداد آمار مبتلایان به کرونا در این روستا با وجود جمعیت کم آن و یکی دیگر از روستاهای شهرستان بسیار است و از موارد ابتلای روستایی یک مورد به یکی از این دو روستاها اختصاص دارد.

عظیمی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در رابطه با این روستاها خاطرنشان کرد: بیماریابی و نمونه گیری های لازم در سطح وسیع از اهالی روستا انجام گرفته و نسبت به مکاتبه لازم دانشکده علوم پزشکی نیز با بخشداری اقدام شده است. 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز تست سریع کرونا رایگان در سطح شهرستان مطرح کرد: علاوه بر این مراکز تعداد دو مرکز تست سریع کرونا سیار نیز به صورت رایگان در شهر اسدآباد در حال فعالیت هستند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه مردم باید تا زمان واکسیناسیون همگانی نسبت به تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت ویژه ای داده و از حضور در هر گونه تجمعات بپرهیزند، گفت: عادی انگاری شرایط مهمترین عامل بروز خیز مجدد بیماری در کشور و به تبع آن در شهرستان است و نباید فراموش کنیم وضعیت فعلی بیماری در کشور بازخورد نوع رفتار ما در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه