ارسال به دیگران پرینت

نوبخت از همسان شدن حقوق کارمندان دولت خبرداد

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آن‌ها در سال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم کرد.

  نوبخت از همسان شدن حقوق کارمندان دولت خبرداد

محمد باقر نوبخت افزود: قطعاً برای سال ۱۴۰۰ استخدام داریم و در واقع ما اجازه استخدام یک سوم تعدادی که بازنشسته می‌شوند را داریم ضمن اینکه ۵۳ هزارمجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت و درمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه ادامه داد: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آن‌ها در سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هم‌چنین برای کسانی که در نظام تأمین اجتماعی دستمزد و مستمری دریافت می‌کنند بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری جهت همسان سازی حقوق‌شان پیش بینی شده است، همین‌طور قانون تسری را برای کارکنان زحمت کش زندان‌ها قطعاً اجرایی می‌کنیم.

نوبخت در ادامه گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در سال‌جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

 

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جناب نوبخت، با اون اختلاس هزاران میلیاردی که از بورس کردید، میخواین که همسان سازی رو هم اجرا نکنید؟!!! واقعا" که خیلی رو دارین.

    • مهدی ارسالی در

      آقای نوبخت همسان سازی زیر خط فقری ها دیگه منظورتان است...؟

    • ناشناس ارسالی در

      برای‌دولتیها‌باقوت‌کار‌میکنید‌ولی‌برای‌ بازنشسته‌های‌تامین‌اجتماعی‌خوابید

    • سهند ارسالی در

      خاک بر سر ملتیکه تو و امثال تو در راس امور انها باشی در کثیفی همتا نداری

    • ناشناس ارسالی در

      همسان سازی بدبخت بیچاره ها با هم فایده ندارد باید فرقی بین هیات علمی ویک کارگرنباشد هیات علمی بی خاصیت وبی مهارت به چه درد می خورد که بیشتر ازیک رفتگر حقوق بگیرد. اصلا دانشگاه یعنی پرورش زنبور قرمز

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه