ارسال به دیگران پرینت

سفر رانتی-تفریحی دونالد ترامپ جونیورکه موجب خشم مردم آمریکا شده است

یکی از مخارج ترامپ،شکار گوسفندان غول‌پیکر مغولی که گونه‌ای از گوسفندان نایاب و در حال انقراض در مراتع مغولستان هستند

 سفر رانتی-تفریحی دونالد ترامپ جونیورکه موجب خشم مردم آمریکا شده است
سال گذشته دونالد ترامپ جونیور که فرزند ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکاست  یک سفر به کشور مغولستان داشت. او این سفر را یک تجربه جذاب و به یادماندنی توصیف کرد و در روزهای پایانی سفرش هم به دیدار رییس‌جمهور مغولستان رفت. چندی بعد رییس‌جمهور مغولستان به آمریکا سفر کرد و پس از دیدار با دونالد ترامپ گفت که قرار است روابط بین آمریکا و مغولستان افزایش پیدا کند. حالا اطلاعات پرجزییات سفر شخصی و غیررسمی دونالد ترامپ جونیور که به خرج دولت و کاخ سفید بوده است منتشر شده است و مشخص شده است که دونالد ترامپ جونیور در این سفر به چه اماکن تفریحی رفته است و این تفریحات چه مقدار برای دولت آمریکا خرج تراشیده است. 
 
یکی از مخارج ترامپ در این سفر که در شبکه‌های اجتماعی موجب خشم بسیاری از کاربران شده است هزینه سنگین او برای شکار گوسفندان غول‌پیکر مغولی که گونه‌ای از گوسفندان نایاب و در حال انقراض در مراتع مغولستان هستند، بوده است. طبق گزارشات دیده‌بان دولت، مراسم شکار این گونه جانوری در حال انقراض توسط ترامپ برای آمریکایی‌ها ۷۵ هزار دلار خرج برداشته است. 
 
 
همچنین گزارشات و مدارک سرویس‌های امنیتی نشان می‌دهد سفر فرزند ارشد ترامپ به مغولستان برای سرویس‌های امنیتی هم حدود ۷۷هزار دلار خرج تراشیده است. تا اینجای کار سفر او بیش از ۱۵۰هزار دلار خرج در بر داشته است و باید مخارج رفت و آمد، هواپیما و ۸روز اقامت و ملزومات این ۸روز را هم به آن اضافه کرد. می‌توان تخمین زد که سفر ترامپ به مغولستان یک سفر میلیون دلاری بوده است.
 
 
مرور صفحه اینستاگرام دونالد ترامپ جونیور و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد حاکی از آن است که علاقه وی به شکار مسبوق به سابقه است و او مطالبی مربوط به تورهای ماهیگیری و شکار حیوانات با اسلحه را به اشتراک گذاشته است. حالا فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که مردم آمریکا به هیچ عنوان راضی نیستند که مالیات‌هایی که با سختی و رنج فراوان به دولت پرداخت می‌کنند هزینه سفرهای تفریحی و شکار حیوانات توسط پسر ارشد ترامپ و دیگر فرزندان او شود. 
 
آن‌ها می‌گویند حالا که طبق قانون در دوران تصدی مقام ریاست جمهوری توسط ترامپ، فرزندانش باید زیر پوشش حفاظت ماموران امنیتی باشند، نباید به سفرهای غیر ضروری بروند و از خزانه مردم برای خود و تانین امنیت خود هزینه کنند.
 
همچنین علاوه بر مسئله رانت‌خواری و هزینه کردن برای مسائل و امورات شخصی از جیب مردم که موجب خشم عمومی شده است، گروه‌های حامی حقوق حیوانات نیز به رفتار دونالد ترامپ جونیور اعتراض کردند و تبلیغ شکار حیوانات و به ویژه گونه‌های نادر جانوری توسط فرزند ارشد رییس‌جمهور را غیر قابل پذیرش توصیف کردند.
منبع : خرداد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه