ارسال به دیگران پرینت

تکلیف حقوق کارگران شنبه معلوم می شود| تعیین تکلیف حقوق 1400 کارگران شنبه هفته آینده

تکلیف حقوق کارگران شنبه معلوم می شود. تعیین تکلیف حقوق 1400 کارگران شنبه هفته آینده مشخص می شود. به گفته اعضای کارگری، شنبه به احتمال زیاد آخرین جلسه تعیین مزد است.

تکلیف حقوق کارگران شنبه معلوم می شود| تعیین تکلیف حقوق 1400 کارگران شنبه هفته آینده

تکلیف حقوق کارگران شنبه معلوم می شود. تعیین تکلیف حقوق 1400 کارگران شنبه هفته آینده مشخص می شود. به گفته اعضای کارگری، شنبه به احتمال زیاد آخرین جلسه تعیین مزد است.

خط قرمز گروه کارگری، افزودن حداقل یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان به دستمزد فعلی است و تاکید می‌کنند: ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور در بحران به سر می‌برند و در مذاکرات مزدی امسال، جای وعده‌درمانی و گریز از قانون نیست. 

 تا امروز دو جلسه رسمی شورایعالی کار با موضوع تعیین دستمزد ۱۴۰۰ برگزار شده است. در این جلسات، کارفرمایان و دولت نتوانسته‌اند رضایت گروه کارگری را جلب کنند اما به گفته اعضای کارگری، شنبه (بیست و سوم اسفند) مزد ۱۴۰۰ تعیین خواهد شد.کارگری‌ها با بیان اینکه تا اینجای کار، خروجی جلسات منفی نبوده و توانسته‌ایم تا حدودی شرکای اجتماعی را با خود همراه کنیم؛ ابراز امیدواری می‌کنند دولتی‌ها و کارفرمایان در جلسه شنبه با کارگران کنار بیایند و اجازه بدهند مزد به اندازه افزایش هزینه‌های زندگی زیاد شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه