ارسال به دیگران پرینت

بنی گانتس: اجازه کشیده شدن انتخابات به دور چهارم را نمی‌دهم

رییس حزب ائتلافی آبی – سفید اسرائیل با تاکید بر اینکه دوران نتانیاهو به سر آمده گفت: دولت جدید را تشکیل و هرگز اجازه نمی‌دهم انتخابات به دور چهارم کشیده‌ شود.


بنی گانتس: اجازه کشیده شدن انتخابات به دور چهارم را نمی‌دهم

«بنی گانتس» روز شنبه در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی افزود: اکثریت اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای تشکیل دولت جدید به نفع من رأی خواهند داد.

وی ادامه داد: کابینه‌ای با ثبات تشکیل خواهم داد که اسرائیل را از نفرت پراکنی و انشقاق بیرون می‌کشد و به ما اجازه می‌دهد تا قدرتمند گام برداریم.

رهبر حزب آبی – سفید تاکید کرد که زمانه نتانیاهو به سرآمده است، هربار مردم گفتند که دوره نتانیاهو پایان یافته است و این بار این خواسته مردم محقق خواهد شد.

از سوی دیگر نتانیاهو نیز با تاکید بر پیروزیش در انتخابات اخیر گفت: به شما اطمینان می‌دهم که هرگز به جای دیگری نخواهم رفت.

پیش‌تر قانون جلوگیری از نخست‌وزیری نتانیاهو با حمایت حزب لیبرمن رای اکثریت را در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به دست آورد.

در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی که سومین انتخابات در حدود یکسال اخیر در سرزمین‌های اشغالی بود، ائتلاف راست‌گرای حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» ۵۸ کرسی و ائتلاف چپ‌گرای حزب آبی‌ و سفید به ریاست «بنی گانتس» ۵۵ کرسی در پارلمان رژیم صهیونیستی را کسب کردند.

هرچند که هیچ‌ یک از این ۲ ائتلاف‌ اکثریت ۶۱ کرسی کنست را کسب نکردند و در صورت عدم پیوستن حزب «اسرائیل خانه ما» به ریاست «آویگدور لیبرمن» به یکی از این ۲ طرف، بن ‌بست سیاسی ادامه خواهد یافت.

۲ انتخابات پیشین رژیم صهیونیستی نیز به همین دلیل ناکام ماند و منجر به برگزاری انتخابات سوم شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه