ارسال به دیگران پرینت

سودان|صادق المهدی: همکاری با نتانیاهو خط قرمز است

رئیس حزب الامه سودان همکاری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خط قرمز دانست.

سودان|صادق المهدی: همکاری با نتانیاهو خط قرمز است

صادق المهدی رئیس حزب الامه سودان گفت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با قطعنامه‌ها و تصمیمات بین المللی مقابله می‌کند و همکاری با او خط قرمز است.

وی افزود: نتانیاهو در سودان تحت پیگرد جنایی قرار دارد و او سیاست مبارزه با تمام قطعنامه‌های بین‌المللی در ارتباط با مسئله فلسطین را در پیش می‌گیرد.

المهدی اظهار داشت که دیدار عبدالفتاح البرهان با یک مقام صهیونیست هیچ منفعتی برای سودان و کشورهای عربی و یا مسئله فلسطین ندارد.

رئیس حزب الأمه سودان گفت که این اقدام راه را به روی هرگونه صلح عادلانه و فراگیر می‌بندد.

عبدالفتاح برهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان روز گذشته همزمان با سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به اوگاندا وارد این کشور شد.

هدف از سفر غیرعلنی برهان به اوگاندا، دیدار با همتای اوگاندایی خود و گفتگو در مورد مسائل مشترک منطقه‌ای عنوان شده بود اما ناگهان یک دیدار خبرساز شد؛ ملاقات با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با میانجیگیری  رئیس جمهور اوگاندا.

نتانیاهو قبل از سفر به اوگاندا در جمع خبرنگاران اعلام کرد که "اسرائیل" به آغوش آفریقا باز خواهد گشت و آفریقا نیز به آغوش "اسرائیل" بازمی‌گردد. او روابط با اوگاندا را در عرصه‌های دیپلماتیک، اقتصادی و امنیتی بسیار مهم توصیف کرد.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه