ارسال به دیگران پرینت

علوم پزشکی اهواز: اطلاعیه واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در خوزستان کذب است

در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است: "اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن در استان خوزستان بدون محدودیت سنی منتشر شده، خلاف واقع و نادرست است. لازم به ذکر است در حال حاضر تنها متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل امکان ثبت نام در سامانه Salamat.gov.ir و مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت دریافت واکسن دارند

علوم پزشکی اهواز: اطلاعیه واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در خوزستان کذب است

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای در خصوص مطلب منتشرشده در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن در استان خوزستان بدون محدودیت سنی، توضیحی ارائه کرد.

 در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است: "اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن در استان خوزستان بدون محدودیت سنی منتشر شده، خلاف واقع و نادرست است.

لازم به ذکر است در حال حاضر تنها متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل امکان ثبت نام در سامانه Salamat.gov.ir و مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت دریافت واکسن دارند و واکسیناسیون سایر گروه‌های سنی متعاقبا و بعد از انتشار اطلاعیه رسمی انجام خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است امکان انتخاب سال تولد بعد از ۱۳۵۷ صرفا برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، بیماران نادر و بیماران دیابتی استفاده کننده از انسولین و بر اساس مستندات و پرونده‌های مرتبط امکانپذیر است و اگر کد ملی فرد ثبت‌نام کننده در فهرست مورد نظر نباشد و شرط سنی رعایت نشده باشد، امکان ثبت‌نام وجود نخواهد داشت."

منبع : پایگاه خبری تحلیلی انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه