ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون کرونا | خوزستان وارد فاز دوم واکسیناسیون شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوزستان به عنوان اولین استان کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا شد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با موافقت وزیر بهداشت، از روز سه‌شنبه (۷ اردیبهشت‌ماه) خوزستان به عنوان اولین استان در کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا می‌شود و کار واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال آغاز خواهد شد.


واکسیناسیون کرونا  | خوزستان وارد فاز دوم واکسیناسیون شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوزستان به عنوان اولین استان کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا شد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با موافقت وزیر بهداشت، از روز سه‌شنبه (۷ اردیبهشت‌ماه) خوزستان به عنوان اولین استان در کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا می‌شود و کار واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال آغاز خواهد شد.

وی افزود: در یک هفته آینده بالغ بر ۳۱ هزار نفر از افراد بالای ۸۰ سال حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور واکسینه می‌شوند.

ابول نژادیان بیان کرد: ادامه فاز یک‌ واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس نیز در اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه)، واکسیناسیون آن دسته از بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند و یا در یک سال اخیر سابقه شیمی درمانی داشته‌اند نیز آغاز می شود.

وی افزود: با این گروه از بیماران تماس گرفته و برای واکسیناسیون از آنها دعوت می‌شود. بیماران بدون هماهنگی به جایی مراجعه نکنند و منتظر تماس همکاران ما برای هماهنگی و دعوت باشند.

ابول‌نژادیان گفت: قطعا این آمادگی را در استان خوزستان داریم تا در صورت تخصیص واکسن، در ابعاد بزرگتری کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه