ارسال به دیگران پرینت

تصادف پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه غیرمجاز در شهربابک ۴ کشته برجای گذاشت

رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه غیرمجاز و وانت نیسان در محور شهربابک به رباط ۴ کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه حال ۲ نفر از مصدومان حادثه امشب وخیم است ادامه داد: افراد جان باخته ۲ نفر از سرنشینان وانت نیسان و ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ هستند.


تصادف پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه غیرمجاز در شهربابک ۴ کشته برجای گذاشت

رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه غیرمجاز و وانت نیسان در محور شهربابک به رباط ۴ کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

سیدمحمد صابری با اشاره به وقوع حادثه رانندگی حوالی ساعت ساعت 20:12 امشب در محور شهربابک به رباط اظهار داشت: در این حادثه پژو 405 حامل اتباع افاغنه غیرمجاز و وانت نیسان با هم برخورد کردند.

وی با بیان اینکه این برخورد 4 کشته و 10 مصدوم برجای گذاشته است افزود: 10 مصدوم این حادثه بعد از اقدامات اولیه توسط 4 تیم فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه حال 2 نفر از مصدومان حادثه امشب وخیم است ادامه داد: افراد جان باخته 2 نفر از سرنشینان وانت نیسان و 2 نفر از سرنشینان پژو 405 هستند.

وی با بیان اینکه تصادف پژو 405 حامل اتباع افاغنه غیرمجاز و وانت نیسان 10 مصدوم داشته است گفت: تمامی مصدومان و افراد جان باخته مرد و در رده سنی 19 تا 45 سال قرار دارند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه