ارسال به دیگران پرینت

شناسایی46 بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی | جریمه خودروها برمبنای پلاک

عاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی و دو بیمار کرونایی فوت شدند.

 شناسایی46 بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی |  جریمه خودروها برمبنای پلاک

در شبانه روز گذشته ۱۸۵ آزمایش کرونا در استان گرفته شد که ۴۶ بیمار جدید کرونایی شامل ۸ بیمار بستری و ۳۸ بیمار با نمونه گیری سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: ۲۲ مورد از بیماران جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر شهرستان قاین، پنج نفر طبس، چهار نفر فردوس، دو نفر سرایان، دو نفر سربیشه و یک نفر مربوط به شهرستان نهبندان است.

وی گفت: هم اکنون نیز ۱۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۵ نفر آن‌ها مبتلا به کرونایند و ۷ نفر از این بیماران کرونایی در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند.

مهدی زاده با بیان اینکه در شبانه روز گذشته دو مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت شد، افزود: حال دو نفر از بیماران کرونایی بستری در آی سی یو، وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا در استان با این دو مورد جدید به ۷۶۸ نفر افزایش یافت، یادآور شد: تا کنون در خراسان جنوبی، ۱۶ هزار و ۲۶۴ بیمار کرونایی شناسایی شده اند.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: درمیان، زیرکوه، قاین، نهبندان، سرایان، طبس، فردوس، بشرویه و بیرجند در وضعیت زرد و خوسف و سربیشه در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

گفتنی است؛ خودروهای پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی در شهرهای آبی و زرد جریمه می‌شوند. پلاک خودروهای شخصی شهر قرمز در صورت ورود به شهرهای آبی و زرد یک میلیون تومان و در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک شهر نارنجی به شهرهای آبی و زرد 500 هزارتومان جریمه خواهند شد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه