ارسال به دیگران پرینت

طوفان گرد و خاک | تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرو کنارگذر شرق اصفهان

محور اردکان، نایین و محور سجزی و کنار گذر شرق به صورت موقت جهت پیشگیری از تصادفات توسط پلیس راه مسدود شد.


طوفان گرد و خاک | تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرو  کنارگذر شرق اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرو به علت طوفان گرد و غبار با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در کنار گذر شرق اصفهان و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

منصور شیشه فروش، با اشاره به وزش طوفان لحظه ای امروز (شنبه_۷ فروردین ماه)  در محورهای شرق اصفهان، نایین، چوپانان و خور، اظهار کرد: طوفان گرد و غبار امروز باعث وقوع تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرو در کنار گذر شرق اصفهان شد.

وی با اشاره به سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت طوفان گرد و غبار در کنار گذر شرق اصفهان، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع این تصادف زنجیره ای،  تیم اورژانس و هلال احمر به محل اعزام و ۸ نفر مجروح حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: محور اردکان، نایین و محور سجزی و کنار گذر شرق به صورت موقت جهت پیشگیری از تصادفات توسط پلیس راه مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به هشدارهای مدیریت بحران از وقوع طوفان های شدید و گرد و خاک در چند روز اخیر، گفت: براساس پیش بینی هواشناسی با گذر امواج ناپایدار جوی طی روز شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص شمال و شمال شرق شاهد وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای، همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و منطقه مرکزی استان هستیم.

شیشه فروش با بیان اینکه از روز یکشنبه تا سه شنبه این هفته افت محسوس دما بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد به ویژه در شمال و غرب استان پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه شدت وزش باد در استان کمتر شده و جوی آرام خواهیم داشت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه