ارسال به دیگران پرینت

پلیس:

ورود ۵.۵ میلیون خودرو به فارس

رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: از شروع طرح نوروزی پلیس، ۲۶ اسفندماه ۹۹ تا ظهر دوشنبه بیش از پنج میلیون و ۷۹۸ هزار و ۶۳۲ دستگاه خودرو از استان‌های همجوار وارد استان فارس شده است. سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مقایسه آمار تردد تعطیلات نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال که چهار میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۹۰ تردد خودرو ورودی به استان بوده نشان از رشد ۲۴ درصدی ترددهای در نوروز ۱۴۰۰ دارد.


ورود ۵.۵ میلیون خودرو به فارس

رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: از شروع طرح نوروزی پلیس، ۲۶ اسفندماه ۹۹ تا ظهر دوشنبه بیش از پنج میلیون و ۷۹۸ هزار و ۶۳۲ دستگاه خودرو از استان‌های همجوار وارد استان فارس شده است.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مقایسه آمار تردد تعطیلات نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال که چهار میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۹۰ تردد خودرو ورودی به استان بوده نشان از رشد ۲۴ درصدی ترددهای در نوروز ۱۴۰۰ دارد.

وی اظهار کرد: پرترددترین محورهای استان فارس در نوروز امسال مسیرهای شمالی فارس و جاده مرودشت به سمت شیراز بوده است.

رییس پلیس راه شمالی فارس در ادامه گفت: طرح ترافیکی پلیس ویژه ایام نوروز از ۲۶ اسفندماه ٩٩ آغاز شده و تا ١٥ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

دهقانی با تاکید بر اینکه رانندگان باید رعایت مقررات رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز امیدواری کرد که شاهد نوروز کم حادثه‌ای در محورهای فارس باشیم.

او همچنین یادآور شد: ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز فارس شامل جریمه می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه