ارسال به دیگران پرینت

واکسینه سالمندان کرمانشاه در مقابل کرونا واکسینه

پنج آسایشگاه سالمندان با ۲۶۶ سالمند و ۱۱۱ نفر مراقب سالمندان در شهر کرمانشاه وجود دارد و لازم است یکسری اقدامات و ارزیابی در راستای آمادگی لازم قبل، حین و بعد از تزریق واکسن در این مراکز انجام شود.

واکسینه سالمندان کرمانشاه در مقابل کرونا واکسینه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بعد از واکسیناسیون پرسنل درمان اکنون اولویت بعدی برای گروه حساس و آسیب‌پذیر افراد ساکن در مراکز مراقبتی سالمندان استان در نظر گرفته شده است.

دکتر ابراهیم شکیبا روز پنجشنبه به ایرنا افزود: با توجه به آسیب پذیری شدید گروه سنی سالمندان به ویژه سالمندان ساکن در آسایشگاه های زیرپوشش بهزیستی در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن، انجام واکسیناسیون برای آنان منجر به پیشگیری از بیماری و کاهش مرگ و میر می شود.

وی اظهار داشت: کمیته هماهنگی استانی واکسیناسیون کووید ۱۹ برگزار و با توجه به واکسن مورد نیاز برای ایمن سازی سالمندان و پرسنل مراکز توانبخشی و مراقبتی در مقابل کووید ۱۹، امکانات و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز طبق دستورالعمل مهیا شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پنج آسایشگاه سالمندان با ۲۶۶ سالمند و ۱۱۱ نفر مراقب سالمندان در شهر کرمانشاه وجود دارد و لازم است یکسری اقدامات و ارزیابی در راستای آمادگی لازم قبل، حین و بعد از تزریق واکسن در این مراکز انجام شود.  

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه