ارسال به دیگران پرینت

پلیس شهرقدس رشوه ۲۰۰ میلیونی را نپذیرفت / عتیقه فروش تقلبی دستگیر شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از رد پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی توسط مامور پلیس وظیفه شناس شهرقدسی خبر داد و گفت: متهم پرونده به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش اشیاء عتیقه تقلبی پس از ۳ ماه کار اطلاعاتی و فنی با هویتی جعلی در شهرقدس دستگیر شد.

پلیس شهرقدس  رشوه ۲۰۰ میلیونی را نپذیرفت  / عتیقه فروش تقلبی دستگیر شد

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وصول پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس مبنی بر صدور حکم قطعی برای فردی به اتهام  کلاهبرداری از طریق فروش اشیاء عتیقه تقلبی و وجود ۴۱ شاکی در این خصوص لذا دستگیری این متهم که با انحاء مختلف از دست قانون و اجرای حکم متواری شده بود در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: نظر به اهمیت موضوع یکی از مأموران زبده پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس کارشناس دستگیری این متهم می‌شود که پس از سه ماه کار اطلاعاتی و فنی نامبرده در حالی که با هویت جعلی در سطح شهرقدس تردد می‌کرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهم در ابتدا سعی داشت با ارائه مدارک جعلی اینگونه وانمود کند که به اشتباه دستگیر شده اما با توجه به وجود مستندات کافی مبنی بر تائید هویت، نهایتا نامبرده اقدام به طرح پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریالی رشوه به این مأمور وظیفه می‌کند که در این خصوص ضمن هماهنگی قضائی مبلغ رشوه نیز صورتجلسه و ضمیه پرونده شد.

سردار ظهیری با اشاره به اهمیت اقدام این مأمور پاک دست در عدم عدول از وظایف شرعی و سازمانی خود تأکید کرد: مجموعه پلیس مجموعه‌ای ولایت‌مدار و قانون‌مند بوده که در راستای احقاق حقوق شهروندان و دفاع از مظلومان با هیچ فرد و مجرمی مماشات نداشته و برابر قانون با جدیت به شرح وظایف سازمانی خود عمل خواهد کرد.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه