ارسال به دیگران پرینت

بارش سنگین برف | راه ارتباطی ۶۰۰ روستای لرستان مسدودشد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: راه ارتباطی ۶۰۰ روستای این استان در حال حاضر به دلیل ریزش سنگین برف مسدود است.


بارش سنگین برف  | راه ارتباطی ۶۰۰ روستای لرستان مسدودشد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: راه ارتباطی ۶۰۰ روستای این استان در حال حاضر به دلیل ریزش سنگین برف مسدود است.

مهدی پازوکی ظهار داشت: همچنین ریزش برف تردد در چند محور اصلی لرستان را با رعایت نکات ایمنی و تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون راههای اصلی در حوزه الیگودرز به اصفهان، بروجرد به اشترینان و توره، نورآباد به گشور و گاماسیاب به علت ریزش سنگین برف لغزنده است به همین منظور از رانندگان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات ایمنی حتما با استفاده از زنجیر چرخ از این محورها تردد کنند.

وی اظهار داشت: محور بروجرد به اراک در محدوده توره مسدود شد که اکنون بازگشایی شده است و رانندگان حتما باید با زنجیر چرخ از این محور عبور کنند.

پازوکی ادامه داد: در شهرستان بروجرد به دلیل ریزش برف تمامی ادارات به جزء دستگاه های خدمات رسان تعطیل هستند و به مردم توصیه می شود تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در شهرستان خرم آباد به دلیل بارش باران تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است اما انتظار می رود مردم و رانندگان مسایل ایمنی را به خوبی رعایت کنند.

بارش باران و برف از شب گذشته در استان لرستان آغاز شده است و در گردنه ها و برخی شهرستان ها همچنان ادامه دارد.

طول راههای لرستان هشت هزار کیلومتر است که حدود ۶ هزار کیلومتر آن روستایی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه