ارسال به دیگران پرینت

وقتی دنیا فدای آخرت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌دره گفت: یکی از خیرین خرم‌دره در اقدامی خداپسندانه قطعه زمینی را برای احداث مجتمع فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در اختیار مرکز نیکوکاری کمیته امداد این شهرستان قرار داد.

وقتی دنیا فدای آخرت می‌شود.

محسن داوودی اظهار کرد: یکی از خیران شهرستان خرم‌دره با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) و در اقدامی خداپسندانه، قطعه زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع را برای احداث مکان فرهنگی و تربیتی در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی مددجویان به این نهاد اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه خرم‌دره دارالخیرین است و اعتماد خیران و نیکوکاران، پشتوانه اصلی فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌رود، تصریح کرد: مردم خرم‌دره همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده و در امور خیر و احسان، گوی سبقت را از هم‌دیگر می‌گیرند که این امر مسئولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام، محرومان و ولی‌نعمتان سنگین‌تر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه، انفاق و احسان به‌ویژه در حوزه کاری این نهاد در خرم‌دره بسیار مساعد است، گفت: بدون شک این اقدام خداپسندانه نشانه اوج انسانیت بوده و به عنوان باقیات و صالحات در دنیا و آخرت ماندگار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌دره با اشاره به نقش اثرگذار مراکز نیکوکاری در شناسایی محرومان و ایجاد زنجیره و حلقه ارتباطی بین اغنیا و نیازمندان در راستای توانمندسازی هر چه بهتر آنان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مردمی از فعالیت امور خیرخواهانه و گسترش مراکز نیکوکاری چشم‌گیر است.

وی خاطرنشان کرد: نیت و نظر این خیر نیز در اهدای زمین، تجهیز و گسترش فعالیت مرکز نیکوکاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه