ارسال به دیگران پرینت

ثبت روز بدون فوت کرونایی برای دومین بار در زنجان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه مورد فوتی بر اثر کرونا در سطح این استان گزارش نشد که برای دومین بار از زمان آغاز شیوع این ویروس محسوب می‌شود.


ثبت روز بدون فوت کرونایی برای دومین بار در زنجان

پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از شیوع ویروس کرونا تاکنون یک‌هزارو ۱۰۴ نفر در استان زنجان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند که روز گذشته موردی از فوت بر اثر این ویروس اعلام نشد.

این مسوول ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم ۴۲ هزارو ۶۹۸ نفر رسیده است.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر شمار مبتلایان و بستری ها در بیمارستان‌های این استان روند نزولی به خود گرفته بطوری که اغلب شهرهای استان رنگ زرد کرونایی بخود گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون بر اساس یافته های آزمایشگاهی ابتلای ۶ هزار و ۶۴۰ نفر در استان زنجان به کووید - ۱۹ ثابت شده و پنج هزار و ۴۷۴ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

آرمانی کیان افزود: آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی به کووید- ۱۹ همچنین مشکوک ۱۸ هزارو ۵۲۰ نفر است که شمار بستری در ۲۴ ساعت گذشته به عدد هفت رسید.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی کنونی استان شکننده است و در صورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی اوج بیماری را شاهد خواهیم بود خاطرنشان کرد: بر این اساس از عموم مردم درخواست می شود همچنان به نکات بهداشتی توصیه شده پایبند باشند تا از وقوع پیک بعدی بیماری جلوگیری شود.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه