ارسال به دیگران پرینت

قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات برای اجرا ابلاغ شد

جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست و با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات برای اجرا ابلاغ شد

جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور  به صورت  هماهنگ و یکدست و با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

سردار "قاسم رضایی" در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی در ستاد انتظامی ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می تواند در همه عرصه ها لوکوموتیو دیگر سازمان ها باشد.

وی گفت: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور  به صورت  هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس در پیام رسان سروش، سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است ، گفت:مولفه موثر در روابط بین المل وروابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاهها می لنگند.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه