ارسال به دیگران پرینت

احتمال قرمز شدن شهرهای نارنجی با دورهمی در شب یلدا

رئیسی گفت: با برگزاری دورهمی‌ها در شب یلدا تمام دستاوردهایمان از بین خواهد رفت و شهر‌های قرمز نارنجی می‌شوند.

احتمال قرمز شدن شهرهای نارنجی با دورهمی در شب یلدا

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: به دنبال همتی که مردم داشتند و محدودیت‌ها را رعایت کردند، از ۱۶۰ شهر قرمز اکنون ۳۴ مورد در وضعیت قرمز کرونایی هستند و رنگ تهران از ابتدای هفته از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرد.

وی افزود: در شهر‌های نارنجی مانند تهران حداکثر ۵۰ درصد کارکنان دولت باید در محل کار حضور داشته باشند، همچنین تردد‌ها از شهر‌های نارنجی به سایر شهر‌ها و بالعکس مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد و تردد‌های شبانه از ۲۱ تا ۹ شب همچنان در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:‌گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهر‌های نارنجی با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار مانند تالار‌ها، استخر‌ها و قهوه خانه که محل تجمع هستند، ممنوع است.

رئیسی گفت: باید توجه داشت که اقتصاد و صنعت و مشاغل در اثر محدودیت‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند و اگر مردم جدی نگیرند با دورهمی‌ها در شب یلدا به طور حتم تمام دستاوردهایمان از بین خواهد رفت چرا که ۵۱ درصد علت ابتلا و انتقال زنجیره کرونا در دورهمی‌هاست.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: خواهش می‌کنیم که مردم جدی بگیرند و اگر مردم رعایت نکنند شاهد قرمز شدن تهران و سایر شهر‌ها خواهیم بود و باید دوباره محدودیت‌ها را اعمال کنیم.

 

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه