ارسال به دیگران پرینت

هفت قایق متخلف صیادی در چابهار ودشتیاری توقیف شدند

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: هفت فروند قایق متخلف صیادی در محدوده آب‌های چابهار و دشتیاری توقیف شدند.

هفت قایق متخلف صیادی در چابهار ودشتیاری توقیف شدند

اکیپ های گشت پایگاه های چابهار، کنارک، پسابندر، پزم، رمین، بریس و نیروهای ستاد فرماندهی یگان به همراه نیروهای پایگاه دوم دریابانی کنارک به منظور انجام وظایف ذاتی خود به دریا عزیمت و در حوزه استحفاظی پایگاه های چابهار و کنارک موفق به شناسایی و توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف که در حال صید با گرگور بودند به همراه بیش از ۱۰ عدد قفس گرگور برای استفاده در صید غیرمجاز، شدند.

وی افزود: شناورهای مذکور برای سیر مراحل قانونی به اسکله های صیادی هفت تیر چابهار و کنارک انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی بندر صیادی پسابندر گشت دریایی نیروهای پایگاه پسابندر در حین گشت زنی در منطقه تعدادی شناور متخلف کلاس قایق در حال صید غیرمجاز رویت که با مشاهده نیروهای حفاظت از منابع آبزیان متواری شده و تعداد چهار طاقه تور غیرمجاز از آنها کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه پسابندر منتقل شد.

 براساس آخرین آمارهای استخراج شده یکهزار و ۲۶۵ فروند قایق فایبرگلاس، ۱۶۳ فروند قایق چوبی، ۴۳۶ فروند لنج یخی و ۵۲۴ فروند لنج سردخانه دار با ۲۱ هزار و ۷۸۱ نفر صیاد دائمی و فصلی در قالب ۳۴ تعاونی صیادی در حوزه اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه