ارسال به دیگران پرینت

کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در دزفول

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول، گفت: اجزای تاکسیدرمی شده سه راس بزکوهی، یک قطعه کبک و یک قطعه سهره توسط مأمورین نیروی انتظامی شهرستان دزفول کشف شد و تحویل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان گردید.

کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در دزفول

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان،  مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول، افزود: در پی کشف تروفه سه رأس بزکوهی، یک قطعه کبک و یک قطعه سهره از منزل شخصی، پرونده ای در این خصوص با عنوان شکار غیر مجاز و نگهداری غیر مجاز تشکیل و به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول جهت سیر مراحل قضایی تحویل گردید.

استاد چینی گر بیان داشت: هرگونه تاکسیدرمی گونه های حیات وحش وفق قوانین و مقررات نیازمند اخذ مجوز قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست می باشد. تاکسیدرمی و نگهداری لاشه گونه های جانوری و پرندگان بدون اخذ مجوز ممنوع و غیر قانونی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از مردم خواست علاوه بر افزایش آگاهی های خود در خصوص مسایل زیست محیطی هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا گزارشات خود را به شماره ۴۲۴۴۸۴۱۰ اعلام نمایند.

شهرستان دزفول از مواهب متعدد طبیعی و خدادای زیادی برخوردار است که حفظ آنها بر عهده همگان است. پارک ملی دز، اثر طبیعی ملی آبشار شوی و مناطق شکارممنوع قلعه شاداب و هفت تنان بخشی از این میراث طبیعی هستند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه