ارسال به دیگران پرینت

رئیس صنعت معدن و تجارت | کشف 9 تن قند احتکار شده در لرستان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلفان از کشف ۹ تن قندر احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

رئیس صنعت معدن و تجارت  |  کشف 9 تن قند احتکار شده در لرستان

رضا رضایی امروز ۲۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و بازرسین اداره صمت و اتاق اصناف دلفان محل دپوی مقادیری قابل توجه قند احتکاری در یکی از انبارهای حومه شهر دلفان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این محل مقدار ۹ تن قند احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رضایی افزود: ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شد.

رئیس اداره صمت دلفان اضافه کرد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به‌صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

رضایی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت‌ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه