ارسال به دیگران پرینت

همایون شجریان: این مراسم باعث نشود کسی خدای نکرده دچار آسیب بشود.

همایون شجریان گفت: به ما قول داده اند مراسم تشییع در مشهد راحت‌تر خواهد بود. ای کاش همه مردم حضور داشتند اما به تشخیص کسانی که در این مورد تصمیم می‌گیرند، حالا به نوعی کارشان را انجام می‌دهند، ممانعت شد از حضور آن‌ها. ای کاش همه سلامت باشند و این مراسم باعث نشود کسی خدای نکرده دچار آسیب بشود.


همایون شجریان: این مراسم باعث نشود کسی خدای نکرده دچار آسیب بشود.

همایون شجریان، فرزند محمدرضا شجریان، در مراسم نماز بر پیکر استاد در بهشت زهرا در توصیف شخصیت پدرش گفت: «آدم‌های بزرگ در طول تاریخ به این کره خاکی می‌آیند تا پیامی را با خودشان بیاورند، خوشا به حال کسانی که این پیام را دریافت می‌کنند.»

وی اعلام کرد که با تصمیم خانواده و بنا بر وصیت محمدرضا شجریان جسد پدرش در آرامگاه فردوسی دفن می‌شود. همایون شجریان گفت بسیاری قصد داشته‌اند در مراسم امروز شرکت کنند، اما به تشخیص ستاد مبارزه با کرونا از حضور همه آنها «ممانعت» شده است.

به گفته او، بر اساس «قولی» که به آنها داده شده، شرکت در تشییع جنازه پدرش برای عموم آزاد باشد، زیرا شرایط در مشهد بهتر است.

شجریان تأکید کرد خاکسپاری باشکوهی برای پدرش در مشهد برگزار خواهد شد، اما برای حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان در این مراسم دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا رعایت می‌شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      و اما پیام پدر شما چی بود . مطربی کرده پول در اورده . چرا منت بسر ملت میزاری . ظاهرا" کل خانواده مطرب تشریف دارند .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه