ارسال به دیگران پرینت

روستای ون | با حضور به موقع و تلاش اهالی روستا آتش مهار و خاموش شد .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بخشی از مراتع روستای ون، عصر امروز دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع و تلاش اهالی روستا، آتش مهار و خاموش شد .

 روستای ون    |   با حضور به موقع و تلاش اهالی روستا آتش مهار و خاموش شد .

آتش سوزی در ارتفاعات روستا موسوم به «سرسنجون»، ایجاد شده بود که با اطلاع رسانی به موقع در سطح روستا و حضور تعداد قابل توجهی از مردم مهار شد.

 وی با تقدیر از این حرکت خودجوش اهالی روستا افزود: به علت صعب‌العبور بودن محل حادثه، اهالی روستا به صورت پیاده مسیر را طی کرده و با بیل و خاموش کننده آتش نشانی، نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: با توجه به بارشهای بهاری و پوشش گیاهی، وقوع آتش سوزی بر اثر خطای انسانی مثل ریختن شیشه و فلز در طبیعت و یا عامل مستقیم انسان با ایجاد آتش به صورت عمد و غیرعمد مرتعهای کشور دور از انتظار نیست.

فدایی گفت: از  مردم درخواست می‌شود از آتش افروزی در طبیعت خودداری کرده  و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده آتش سوزی مراتع و علف های هرز، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع بدهند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه