ارسال به دیگران پرینت

کرونا | 15 هزار نفر بیمار کرونایی در البرز بستری شده اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که شمار بستری شدگان کرونا در مراکز درمانی این استان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۱۴ هزارو ۹۰۷ نفر رسید.

کرونا |  15 هزار نفر بیمار کرونایی در البرز  بستری شده اند

دکتر حسین کریم روز سه شنبه گفت: از مجموع کل ۱۴ هزارو ۹۰۷ نفر بستری شده کرونا در البرز تاکنون نتایج آزمایش ۱۴ هزار و ۱۸۰ نفر قطعی مثبت کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد ۴۲۷ نفر شامل موارد قطعی ، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند ، افزود: از این تعداد ۱۵۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۲۱ نفر سرپایی با علائم مشکوک به بیمارستان های البرزمراجعه کرده اند که ۶۳ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۹۶ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۰۷ نفر رسید .

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۵۵۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند ۵۲ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته راهی منازل خود شدند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه