ارسال به دیگران پرینت

سه رقمی شدن بستری بیماران کرونایی در مازندران/ ۹۸۵ بیمار بستری هستند

پس از حدود ۳ ماه از طغیان ویروس کرونا در مازندران، بالاخره تعداد بستری بیماران کرونایی در این استان، سه رقمی شد به گونه‌ای که در حال حاضر ۹۸۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند

سه رقمی شدن بستری بیماران کرونایی در مازندران/ ۹۸۵ بیمار بستری هستند

پس از حدود ۳ ماه از طغیان ویروس کرونا در مازندران، بالاخره تعداد بستری بیماران کرونایی در این استان، سه رقمی شد به گونه‌ای که در حال حاضر ۹۸۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: همین مدت تعداد ۱۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۷۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید بستری و ۳۱ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۵۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۹۸۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا، در مراکز درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه